פורים 2009 במוזיאון המרציפן עם ליצנים ואוזני המן

מרכז המבקרים של מוזיאון המרציפן בכפר תבור, מזמין משפחות לבקר במהלך חג פורים ולהנות מאוזני המן וליצנים עשויים מרציפן. כל זאת בנוסף על סדנאות יצירה במרציפן, צפייה בסרט על תולדות המרציפן, ביקור במפעל ותצוגה של פסלים ממרציפן

מרכז המבקרים של מוזיאון המרציפן בכפר תבור, מזמין משפחות לבקר במהלך חג פורים ולהנות מאוזני המן וליצנים עשויים מרציפן. כל זאת בנוסף על סדנאות יצירה במרציפן, צפייה בסרט על תולדות המרציפן, ביקור במפעל ותצוגה של פסלים ממרציפן.

לבאים, מצפה ביקור במפעל עם הסברים מפורטים על תהליך היצור של המרציפן מהשקד, תערוכת פיסול ממרציפן, חדר סדנאות וחנות שבה ניתן לרכוש חטיפי מרציפן ושוקולד המיוצרים במקום, תערובות תבלינים שונות מהאזור, שמן זית מקומי ועוד.

עוד במוזיאון המרציפן, סדנת יצירה במרציפן. כל משתתפי הסדנה מקבלים ערכת יצירה הכוללת 12 כדורי מרציפן במגוון צבעים, תבניות סיליקון מיוחדות וכלי עבודה המאפשרים ליצור בקלות דמויות, פירות ועוד. משתתפי הסדנא אף ילמדו ליצור ליצנים ואוזני המן ממרציפן.

עלויות: ביקור (לילד) + סדנת יצירה במרציפן 35 ₪ + סדנת יצירה מרציפן ושוקולד 43 ₪. ביקור (להורה) הכולל משקה שקדים וחטיף מרציפן – 15 ₪

מרכז המבקרים מוזיאון המרציפן, כפר תבור (במתחם חוות היין)
טל. 04-6772111,
www.marzipan-tavor.co.il
א-ה 09:00-17:00, שישי וערבי חג 09:00-16:00, שבתות וחגים 10:00-18:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר