פטריות שמפיניון בציפוי פריך על מצע רוטב שמנת מוקרם ותלתלי בצל ירוק

ל- 4 מנות/סועדיםחומרים: 12 פטריות שמפיניון 10 כפות קמח 10 כפות פירורי לחם מוזהבים 4 ביצים 2 כפות שומשום קלוי קורט מלחקורט פלפל קורט אגוז מוסקט טרי תלתלי בצק ירוק חומרים לרוטב:כוס שמנת מתוקה / צמחית כפית שטוחה מוסקט טרי 1/2 כפית מלח1/2 כפית פלפל כף קורנפלור אופן הכנת ציפוי פטריות: לטרוף את הביצים עם המלח, פלפל ומוסקט. לערבב את פירורי הלחם והשומשום. לקמח את הפטריות, לטבול אותן בביצים ולצפות בפירורי הלחם. לטגן את הפטריות בשמן עמוק למשך כ- 2 דקות. אופן הכנת הרוטב: לבשל שמנת על האש עד נקודת הרתיחה. לערבב היטב את הקורנפלור עם חצי כוס חלב או חצי כוס שמנת. לצקת את הקורנפלור עם החלב או השמנת לתוך השמנת הרתוחה. להסמיך את התערובת הנ"ל בהתאם לסמיכות הרצויה. להרתיח את הרוטב כולו עד לנקודת רתיחה נוספת. להוריד מהאש ולקרר מעט. אופן ההגשה:לצקת מהרוטב במרכז הצלחת. להניח על הרוטב את תלתלי הבצל ירוק. להניח על תלתלי הבצל את הפטריות המצופות. לצקת נגיעת רוטב נוספת על הפטריות. לקשט שוב עם תלתלי הבצל. ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2006"

ל- 4 מנות/סועדים

חומרים:
12 פטריות שמפיניון
10 כפות קמח
10 כפות פירורי לחם מוזהבים
4 ביצים
2 כפות שומשום קלוי
קורט מלח
קורט פלפל
קורט אגוז מוסקט טרי
תלתלי בצק ירוק

חומרים לרוטב:
כוס שמנת מתוקה / צמחית
כפית שטוחה מוסקט טרי
1/2 כפית מלח
1/2 כפית פלפל
כף קורנפלור

אופן הכנת ציפוי פטריות:
לטרוף את הביצים עם המלח, פלפל ומוסקט. לערבב את פירורי הלחם והשומשום. לקמח את הפטריות, לטבול אותן בביצים ולצפות בפירורי הלחם. לטגן את הפטריות בשמן עמוק למשך כ- 2 דקות.

אופן הכנת הרוטב:
לבשל שמנת על האש עד נקודת הרתיחה. לערבב היטב את הקורנפלור עם חצי כוס חלב או חצי כוס שמנת. לצקת את הקורנפלור עם החלב או השמנת לתוך השמנת הרתוחה. להסמיך את התערובת הנ"ל בהתאם לסמיכות הרצויה. להרתיח את הרוטב כולו עד לנקודת רתיחה נוספת. להוריד מהאש ולקרר מעט.

אופן ההגשה:
לצקת מהרוטב במרכז הצלחת. להניח על הרוטב את תלתלי הבצל ירוק. להניח על תלתלי הבצל את הפטריות המצופות. לצקת נגיעת רוטב נוספת על הפטריות. לקשט שוב עם תלתלי הבצל.


ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2006"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר