פיאסטה אנדלוסית בקלואליס בליווי יינות ספרדיים ביבוא הסקוטית

ויקטור גלוגר מגדיר את שף סמואל פראה כפילוסוף, המשחזר במסעדת "PEREA" במלאגה את טעמי ילדותו שהתמזגו עם טעמים שנאספו במסעותיו ברחבי העולם. השף ידוע במספר מנות ייחודיות כמו ממרח זיתים אלורה ואנשובי בויניגרט תפוז סרדינים

השף ויקטור גלוגר ממסעדת קלואליס יארח את אחד מידידיו הוותיקים, השף סמואל פראה ממלאגה שבספרד, לארוחה אנדלוסית אותנטית של 12 מנות, מלווה במוזיקה אנדלוסית, יין ספרדי בייבוא "הסקוטית" ואווירה טובה.השפים פריאה (מימין) וגלוגר
הארוחה תתקיים ביום רביעי 10 באוגוסט מהשעה שבע בערב עד אחת בלילה.

ויקטור גלוגר מגדיר את שף סמואל פראה כפילוסוף, המשחזר במסעדת "PEREA" במלאגה את טעמי ילדותו שהתמזגו עם טעמים שנאספו במסעותיו ברחבי העולם. השף ידוע במספר מנות ייחודיות כמו ממרח זיתים אלורה ואנשובי בויניגרט תפוז סרדינים.

שף ויקטור גלוגר יוצר מזה עשור שפה קולינרית המביאה לידי ביטוי בכל מנה את הבקיאות שלו בקולינריה ובחומרי גלם, יחד עם האהבה שלו למקצוע וההגשמה האישית שלו במטבח של קלואליס.

עתה יארח שף ויקטור גלוגר את שף סמואל פראה בערב חד פעמי זה, של ארוחה אנדלוסית במהלכה יחוו הסועדים את חומרי הגלם, שיטות הבישול הטעמים והצבעים של מלאגה. במפגש ימזגו השניים את הפילוסופיות הקולינריות שלהם, את פעילות ההסברה של שניהם לטובת השלום, ואת הידידות רבת השנים, לחווייה אנדלוסית אותנטית בת 12 מנות במחיר של 240 ₪ לסועד – לא כולל שתייה.

לצד התפריט יוצעו במחירים אטרקטיביים לערב ייחודי זה יינות ספרדיים של היקבים מרקז דה קסרס, קודורניו, פארז באלטה, דומיניו רומאנו, גראטה וינום וקסטיו פרלדה בייבוא "הסקוטית".

תפריט הארוחה:
אפריטיף
ממרח זיתים ירוקים מ- ALORA עם שמן זית כתית מעולה מ- VERDIAL
טוסט בדולח של ALHAURINE הגדול
מוגש עם יין "דמעתו של ישו" – יין אנדלוסי שנעשה על ידי SAMUEL PEREA
טאפאסים
שוט מרק "שום לבן" מתורמוסים ושקדים קרים
גספאצ'ו של עגבניות עם נענע
מאפה טורטייה אנדלוסית דקה עם שרימפס
פילה סרדינים במרינדה על ביסקוויט ויניגרט
קוקי סאן ז'אק "רוטב הדייגים"
ביניים
אורז של חוף " CALETA" (פאייה אנדלוסית)
דג SEA BASS מטוגן בקמח חומוס
עיקרית
צלעות טלה עם ריבת תפוזי חושחש וג'ינג'ר
קינוח
קנולי ממולא בקרם שמנת ותבלינים מוגש עם גלידת ריבת חלב מבואנוס איירס של ויקטור

יש להזמין מקומות מראש בטל. 03-5759060

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר