פילה ברבוניות על מצע גראטן עגבניות קונפי, מוצרלה ובזיליקום

חומרים1 ק"ג ברבוניות גדולות מפולטות4 כדורי מוצרלה2 עגבניות אדומות קונפיחופן בזיליקוםמלח גסשמן זיתאופן הכנהלאחר שפילטנו את פילה הברבוניה, משמנים אותן במעט שמן זית ואופים אותן בתנור שחומם מראש לטמפ' של 200 מעלות למשך 4-5 דקות.פורשים את המוצרלה לפרוסות דקות, מנקים מהעגבניות את הקליפה, לאחר שבושלו ממושכות בשמן. מטגנים את עלי הבזיליקום בשמן עמוק עד לשקיפותן ובמצב קריספי.בתבנית אישית משמנים במעט שמן, מסדרים שכבות של עגבניות קונפי, מוצרלה, מעליהן מניחים את פילה הברבוניות ומסדרים את עלי הבזיליקום מעליהן, ממשיכים לאפות לעוד 10 דקות בטמפ' של 200 מעלות.להגשהמומלץ להגיש עם סלסה של עגבניות ובזיליקום.מתכון לרוטב סלסה3 עגבניות אדומות רכות2 שיני שום1 בצל יבש בינוניחופן בזיליקום2 כפות שמן זיתכף חומץכף רסק עגבניותלהכניס את הכל למעבד מזון ולהוסיף מלח לפי הטעם.

חומרים
1 ק"ג ברבוניות גדולות מפולטות
4 כדורי מוצרלה
2 עגבניות אדומות קונפי
חופן בזיליקום
מלח גס
שמן זית

אופן הכנה
לאחר שפילטנו את פילה הברבוניה, משמנים אותן במעט שמן זית ואופים אותן בתנור שחומם מראש לטמפ' של 200 מעלות למשך 4-5 דקות.

פורשים את המוצרלה לפרוסות דקות, מנקים מהעגבניות את הקליפה, לאחר שבושלו ממושכות בשמן. מטגנים את עלי הבזיליקום בשמן עמוק עד לשקיפותן ובמצב קריספי.

בתבנית אישית משמנים במעט שמן, מסדרים שכבות של עגבניות קונפי, מוצרלה, מעליהן מניחים את פילה הברבוניות ומסדרים את עלי הבזיליקום מעליהן, ממשיכים לאפות לעוד 10 דקות בטמפ' של 200 מעלות.

להגשה
מומלץ להגיש עם סלסה של עגבניות ובזיליקום.

מתכון לרוטב סלסה
3 עגבניות אדומות רכות
2 שיני שום
1 בצל יבש בינוני
חופן בזיליקום
2 כפות שמן זית
כף חומץ
כף רסק עגבניות

להכניס את הכל למעבד מזון ולהוסיף מלח לפי הטעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר