פינת פיקניק מונגשת בגן לאומי בית גוברין

פינת הפיקניק הנגישה כוללת שתי חניות נכים, שביל גישה ושולחן פיקניק מונגש המתאים לכיסאות גלגלים עליו מוטבע סמל נכים, על מנת להסב את תשומת לב הציבור שהמקום שמור לנכים

כחלק מפרויקט הקמת מתחמי טבע נגישים, נחנכת בגן לאומי בית גוברין פינת פיקניק נגישה לבעלי מוגבלויות, תרומת חברת "ד"ר פישר",

פינת הפיקניק הנגישה כוללת שתי חניות נכים, שביל גישה ושולחן פיקניק מונגש המתאים לכיסאות גלגלים עליו מוטבע סמל נכים, על מנת להסב את תשומת לב הציבור שהמקום שמור לנכים.

הפינה נתרמה ע"י הקרן ע"ש דבורה פישר, במסגרת פרויקט הנגשת 60 מתחמי טבע לרגל 60 שנה למדינה.
ד"ר אלי פישר, נשיא תשלובת "ד"ר פישר", אומר: "כחברה ששמה לה בחשיבות עליונה את נושא האחריות החברתית, אני שמח ומברך על הזכות שניתנה לנו, באמצעות הקרן ע"ש דבורה פישר, לתרום להקמת פינת פיקניק נגישה לנכים. אני מקווה שחברות אחרות ילכו בעקבותינו ויתרמו גם הם לפיתוח הפרויקט החשוב הזה".

פרויקט זה הינו יוזמת עמותת "נגישות ישראל", הפועלת לקידום הנגישות ולשילובם בחברה של אנשים עם מוגבלויות ומשפחותיהם בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. מטרת הפרויקט להקים 60 פינות פיקניק, טבע ותצפית, ולחולל שיפור משמעותי ביכולתם של אנשים עם מוגבלות החיים בישראל, להשתלב בצורה שווה ולזכות בעצמאות והנאה בחיי הפנאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר