פיצה בהוד השרון? פשוט BELLA

בלב העיר הוד השרון מצאנו את PIZZA BELLA בבעלות יוסי וגיא; שותפים צעירים שמבינים דבר או שניים באוכל, והחליטו לתת מענה מהיר, זול וטעים לכל רעב שמנקר לכם בבטן

בלב העיר הוד השרון מצאנו את PIZZA BELLA בבעלות יוסי וגיא; שותפים צעירים שמבינים דבר או שניים באוכל, והחליטו לתת מענה מהיר, זול וטעים לכל רעב שמנקר לכם בבטן.
התוצאה: פיצרייה המגישה לא רק פיצה בשלל שילובים, אלא גם פסטות (נפוליטנה, אלפרדו, רוזה פסטו), סלטים (יווני, טונה וקצוץ), ושפע של תוספות המיוחדות למקום.

הקיץ כבר כאן, ואיתו החיפוש אחר אוכל מהיר, טעים ועד הפה או עד הבית. על זה בדיוק חשבו ב- PIZZA BELLA, פיצרייה שכונתית הממוקמת ברחוב בני ברית בהוד השרון, ומציעה מקומות ישיבה במרחב הפתוח, או לחילופין משלוחים עד הבית.

מה מחכה לכם בשני המקרים? תפריט מגוון ועשיר העונה על הצרכים של כל לקוחה ולקוח: סלטים למי שמקפידים על תפריט דייאט, ג'חנון, מלוואח וזיווה למי שמחפש ניחוח מזרחי, וכמובן הפיצה העשויה מבצק איכותי ונאפית בו במקום, כולל הטופ של הגבינה, אמיתית, טעימה המשתלבת עם כל תוספת שתבחרו, החל מביצה קשה וכלה באננס, אנשובי, פלפל ירוק או חריף, זיתים, וכמובן פטריות טריות, בצל, עגבנייה וטונה.

בתחילת השבוע הגענו למקום, ארבעה חבר'ה רעבים ועייפים, שרק חיפשו מישהו שיתייחס אליהם עם משקה קריר ואוכל מהיר. ההימור נפל על מגש פיצה משפחתית בתוספת גבינה בולגרית וזיתים. עד שזו הגיעה הרגיע אותנו הבעלים עם סלט יווני אותנטי וטעים להפליא, הכולל ירקות וגבינה נימוחה בפה.

בין ביס לביס החלטנו לבדוק גם את הפסטה, ובחרנו בפסטה פנה ברוטב שמנת עשיר ופטריות טריות חתוכות, וכמובן הקרמה של שמנת, מה שהוסיף טעם.
הפיצה שהגיעה לשולחן חוסלה תוך פחות מדקה, ולמרות שכולנו היינו מלאים, הוחלט ללכת על הקינוח הייחודי של המקום: בצק עלים ממולא בשוקולד נוטלה עשיר ומכוסה במעט שומשום.

למה כן: פתוח עד חצות. משלוחים עד אותה שעה. ילדים נהנים מחוויית הצפייה בהכנת האוכל (בר מטבח פתוח) בעוד ההורים יכולים להירגע בשל איכות המוצרים.
נזק לכיס: שווה לכל כיס (פיצה 34 ש"ח למגש משפחתי, מגש פיצה אישי 14 ש"ח, פסטות 25 ש"ח, סלטים 25 ש"ח, ג'חנון 14 ש"ח, מלוואח 14 ש"ח, זיווה 20 ש"ח).
מבצעים: לרגל חגיגות שנה למקום: מגש משפחתי + תוספת+ לחם שום ב- 45 ₪. שני מגשים משפחתיים 64 ₪.
דיאטה: התפריט מגוון וכולל סלטים עשירים.
חשוב לציין: המקום כשר. 

PIZZA BELLA
רח' בני ברית 4 הוד השרון
טל. להזמנות: 1700505075

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר