פלא עולם: הצביעו לים המלח ברשתות החברתיות

קמפיין חדש של משרד התיירות פונה לישראלים המשתמשים ברשתות החברתיות לגייסם להצבעה המונית למען זכייתו של ים המלח – המועמד הישראלי בגמר תחרות שבעת פלאי עולם הטבע

משרד התיירות מקדם בחירתו של ים המלח מול הגולשים הישראלים המשתמשים ברשתות החברתיות, במטרה לגייסם לפעול למען זכייתו של הים בתחרות 7 פלאי עולם הטבע, אשר תוכרע בסוף שנת 2011.

מטרת הקמפיין החדש שמעלה משרד התיירות (המהווה את ועדת התמיכה הרשמית בים המלח), לייצר קהילת גולשים ענפה שתביא להצבעה המונית לקידום בחירתו של ים המלח בתחרות.

הקמפיין עולה בפייסבוק, טוויטר, יו-טיוב, פליקס וברשתות נוספות, וכולל הנעת המשתמשים להצבעה עבור ים המלח באינטרנט או במסרון (סמס), גיוס חברים וגולשים שונים, העברת מידע, ייזום תחרויות וחידונים, מעורבות בבלוגים ובפורומים, עידוד הקהילה לשיתוף חוויות אישיות, תמונות ומידע, וכן עדכונים שוטפים על אירועים באזור ים המלח: פסטיבלים, אירועים מיוחדים, ביקור וטיפול באתרי היסטוריה, מורשת, טבע, ספא ומרפא.

28 אתרים מרחבי העולם, בהם ים המלח, העפילו בחודש יולי 2009 לגמר תחרות שבעת פלאי עולם הטבע, בהם הגרנד קניון, האמזונס, המאלדיבים, הגלאפגוס ורבים נוספים, וההערכה היא כי עד תום התחרות ב-11.11.2011 יצביעו בה כמיליארד איש מכל רחבי העולם. על מנת "להתברג" בין 7 המקומות הראשונים יש צורך להניע להצבעה כ-300-400 מיליון איש.

ההצבעה לים המלח מתקיימת דרך אתר משרד התיירות תחת הכותרת "אין קולות צפים! מצביעים לים המלח כאחד מ-7 פלאי עולם הטבע" www.goisrael.com, ישירות באתר התחרות: ,www.new7wonders.com או באמצעות מסרון: שולחים את המילים "ים המלח" או بحر الميت למספר 2244 – מחיר משלוח הודעה: 1 ₪, ניתן להצביע ללא הגבלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר