פנינה בבצת : להתעורר אל תוך חלום

בין נהריה לראש הנקרה, נמצא יישוב קטן ושקט, בו נמצאת פנינה אמיתית. "פנינה בבצת" הוא הדבר הקרוב ביותר לגן עדן – צימר יוקרתי, ארוחת בוקר מפנקת ואירוח של 5 כוכבים

הרבה זמן חיפשתי צימר מפנק עם כל הדברים הנחוצים, כאשר אחד הדברים החשובים עבורי – שהצימר יקנה לי תחושה של בית.
אני מודה שאני מהאנשים המעצבנים (יש שיגידו מפונקים) וגם כשאני בבית מלון 5 כוכבים, אני לא ממש מרגישה בנוח (המחשבה שמישהו אחר ישן במיטה שלי מפריעה לי בכל פעם מחדש). לכן, לא נעים להודות, אבל כל מקום שאני מגיעה אליו, זוכה לבדיקה קפדנית שלי …

מדובר בבדיקה מחמירה – בדיקת שירותים, אמבטיה, מיטה, רצפה, כלים… ונראה לי שאפסיק פה. כשנכנסתי לצימר המדהים בפנינה בבצת, לא הרגשתי שאני צריכה לעשות את הסיבוב הרגיל. ההנאה הגדולה ביותר שלי הייתה כשהרגשתי את ריח המרכך במגבות, אז כבר ממש הרגשתי בבית.

מדובר בצימר מדהים שמכיל פשוט את הכל: ג'קוזי, מכונת אספרסו, מערכת סטריאו ודיסקים מרגיעים. ההוכחה שפנינה ושלום בוינג'ו, בעלי הצימרים, חשבו על הכל, באה לידי ביטוי בספרים שישנם בשירותים, עד לשם הם חשבו עלינו.

השקט והשלווה במקום פשוט מושלמים. הצימרים מוקפים בדשא ובגינה מדהימה, בימי הקיץ ניתן לשכב על הערסלים ולהשתמש בפינת המנגל. המתחם גובל במטעים חקלאיים והפרטיות מושלמת.

אחד השיאים בביקור הוא ארוחת הבוקר שבני הזוג מגישים לחדרים. בימים יפים אפשר לשבת על המרפסת וליהנות משילוב מנצח – ארוחה טובה ושלווה. פשוט תענוג. הארוחה מכילה מגוון רחב מאוד של סלטים, שקשוקה, גבינות, לחם טרי ועוד מגוון מטעמים שנעשים במקום. פשוט מדהים!

כבר בדרכנו חזרה מפנינה בבצת נתקפנו געגועים. יש משהו במקום הזה שפשוט ממגנט אותך, זה הרבה מעבר לצימר ולאווירה המדהימים ולאירוח ולאוכל הנפלא. השילוב של כל הגורמים יחדיו, "שאבו" אותנו אל תוך חלום שלא רצינו להתעורר ממנו. מומלץ בחום.

"פנינה בבצת" – שש יחידות אירוח מפוארות ומפנקות הבנויות מלבני חימר אדומות (בפנים עשויות מעץ), מהן ארבע משפחתיות. שתי יחידות מיועדות לזוגות, בהן כל הפינוקים.
האירוח כולל ארוחת בוקר, ולמזמינים מראש, ניתן לקבל גם ארוחת ערב בשרית אמיתית.

מחיר יחידה זוגית – 550 שקל ללילה.
מחיר יחידה משפחתית – 490 שקל ללילה.
תוספת לילד מעל גיל שנתיים ביחידה המשפחתית – 100 שקל.
האירוח כולל לינה וארוחת בוקר.

איך מגיעים?
מכביש 4, בין נהריה לראש הנקרה. פונים בצומת בצת, ונוסעים עד הכניסה למושב.
04-9809090, 052-3050050
www.pninabebezet.com


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר