פנמ זכתה בפרוייקט ניהול תהליכים עסקיים באחת מספקיות המזון הגדולות ביותר באירופה

במסגרת הזכייה הוטמע פתרון ניהול התהליכים Sequence של פנמ ברשת המאפיות Allied Bakeries, חטיבה ב- Associated British Foods, במטרה לנהל ולייעל מגוון תהליכים עסקיים ובראשם את השירות ללקוחות החברה

חברת פנמ (PNMsoft), המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים וידע, זכתה בפרוייקט ניהול תהליכים עסקיים (BPM) באחת מספקיות המזון הגדולות ביותר באירופה – Associated British Foods.

במסגרת הזכייה הוטמע פתרון ניהול התהליכים Sequence של פנמ ברשת המאפיות Allied Bakeries, חטיבה ב- Associated British Foods, במטרה לנהל ולייעל מגוון תהליכים עסקיים ובראשם את השירות ללקוחות החברה.
הפרוייקט נאמד בכמיליון ₪ ומתבצע במספר שלבים.

Associated British Foods הנה אחת מקבוצות המזון הגדולות ביותר באירופה, ומציעה מגוון רחב של מותגי מזון מצליחים הנמכרים בכל רחבי העולם. החברה הנה בעלת מחזור מכירות של 6 מיליארד פאונד ומעסיקה למעלה מ- 75,000 עובדים ב- 46 מדינות ברחבי העולם.

עדי הופשטיין, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל הפעילות הבינלאומית של פנמ, אומר: "במסגרת הפרוייקט הטמענו את מערכת ניהול התהליכים Sequence של פנמ. מערכת זו תמחשב ותנהל אוטומטית מגוון תהליכים עסקיים קריטיים ברשת המאפיותAllied Bakeries של Associated British Foods, ובראשם את כל התהליכים הקשורים בטיפול בלקוחות החברה במטרה לשפר את השירות וליצור מגוון הזדמנויות עסקיות חדשות לחברה".

הופשטיין מוסר כי מערכת ה- Sequence של פנמ נבחרה לאחר תהליך בחינה ארוך של מגוון פתרונות BPM, בזכות גמישות וקלות ההטמעה שלה ובזכות האינטגרציה ההדוקה שלה עם מגוון טכנולוגיות מיקרוסופט.

מערכת ה- Sequence של פנמ מאפשרת הקמה, הפעלה וניהול של ידע ותהליכים עסקיים בצורה מהירה ופשוטה. המערכת מנהלת אוטומטית מגוון תהליכים עסקיים (ייצור, פיתוח, רכש, כספים ועוד) תוך חסכון ניכר בזמן ובעלויות.

פנמ (PNMsoft) מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים עסקיים – Business Process Management (BPM). לחברה משרדי הנהלה ופיתוח בישראל, ומכירות בינלאומיות בלונדון, אנגליה. מוצר הדגל של החברה – Sequence מותקן בכ- 200 ארגונים מובילים ורב לאומיים מכל מגזרי המשק בישראל ובעולם ומספק פתרון מלא בנושאיBPM , Workflow ו- EAI מבוסס תשתיות מיקרוסופט. ייחודיות הפתרונות של פנמ נעוצה בישום מהיר ביותר בשטח, בהתאמת התהליכים למבנים ארגוניים דינמיים ובקרבה ההדוקה של קבוצת הפתוח ללקוחות בארץ. כמו כן, לחברה קבוצת שירותים מקצועיים ובה יותר מ- 80 מומחי BPM העומדים לרשות לקוחותיה. פרטים נוספים באתר החברה: www.pnmsoft.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר