פסח: הבירה הפרעונית מבקרת ב-Temple Bar

גדי דבירי, איש הבירה הישראלי, הכין במיוחד לתקופת פסח בירה ייחודית המתובלת בהשראת הבירות העתיקות. צבעה של הבירה אדמוני, טעמה מודגש בתבלינים והיא בעלת 4.5% אלכוהול. את הבירה ניתן יהיה לטעום באופן בלעדי ב- Temple Bar במהלך חול המועד פסח

Temple Bar, הפאב האירי בסינמה סיטי, יטעים את לקוחותיו בבירה נינקסי הייחודית, אשר יצר גדי דבירי בהשראת הבירות מתקופת מצרים העתיקה.

גדי דבירי, איש הבירה הישראלי, הכין במיוחד לתקופת פסח בירה ייחודית המתובלת בהשראת הבירות העתיקות. צבעה של הבירה אדמוני, טעמה מודגש בתבלינים והיא בעלת 4.5% אלכוהול. את הבירה ניתן יהיה לטעום באופן בלעדי ב- Temple Bar במהלך חול המועד פסח.

גדי אומר: רבים לא יודעים, אך מקור הבירה הינו מצריים העתיקה, שם הבירה הייתה משקה בעל חשיבות רבה. את הבירה שתו מבוגרים וצעירים, עניים ועשירים, והיא אף הוצעה כמנחה לאלים ונקברה עם הפרעונים בפירמידות כחלק מהצידה של המלכים. הבירה היוותה סמל סטאטוס, יותר מכך: אם חפץ מחזר נלהב בבת-המלך המצרי, חבית בירה נחשבה כמתנה הולמת למלך. הבירה המצרית יוצרה מככרות לחם מיוחדים, אשר להם הוסיפו תמרים במטרה להעשיר את טעמה וייחודיותה.

הטעימות יוגשו במהלך חול המועד פסח ו/או עד גמר המלאי.


Temple Bar
סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון
טל. 6995536-03

מדי יום – 17.00 עד אחרון הלקוחות, שבת – 12:00 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר