פסטה חרוכה עם גבינה ופטריות

מצרכים:250 גרם אטריות פטוצ`יני או אחרות50 גרם חמאה300 גרם פטריות שמפיניון טריות חתוכותמלח,פלפל,אגוז מוסקט21 כוס שמנת לקפה 1 כוס חלב150 גרם גבינת עמק או אדמר או נהריה2/3 כוס גבינת פרמזן מגוררת אופן הכנה:מציבים סיר פסטה גדול על הכיריים עם 3 כוסות מים, מכסים ומרתיחים. שוברים את סלילי הפסטה לשניים, כדי שלא יתקבלו אטריות ארוכות מדי. כשהמים מגיעים לרתיחה מבעבעת, מבשלים 4 – 5 דקות.בינתיים מכינים את הרוטב: במחבת או בקלחת רחבה וגדולה ממיסים את החמאה, מטגנים את הפטריות, ממליחים, מפלפלים,ומוסיפים שמנת, חלב, מעט אגוז מוסקט מגורר וגבינת עמק, או אדמר או נהריה.מעבירים את הפסטה בכף פסטה או בכף מחוררת מסיר הבישול אל מחבת הרוטב. בוזקים על הפסטה המבושלת מלח ומערבבים. מבשלים תוך ערבוב עם הרוטב כ- 5 דקות. בוזקים את הפרמזן.מעבירים לתבנית מתכת רחבה, אפשר תבנית תנור, ואופים בתנור שחומם ל- 200 מעלות צלזיוס (חום גבוה) במשך כ- 15 דקות, או עד שמתחיל להזהיב.

מצרכים:
250 גרם אטריות פטוצ`יני או אחרות
50 גרם חמאה
300 גרם פטריות שמפיניון טריות חתוכות
מלח,פלפל,אגוז מוסקט
21 כוס שמנת לקפה
1 כוס חלב
150 גרם גבינת עמק או אדמר או נהריה
2/3 כוס גבינת פרמזן מגוררת

אופן הכנה:
מציבים סיר פסטה גדול על הכיריים עם 3 כוסות מים, מכסים ומרתיחים.
שוברים את סלילי הפסטה לשניים, כדי שלא יתקבלו אטריות ארוכות מדי. כשהמים מגיעים לרתיחה מבעבעת, מבשלים 4 – 5 דקות.
בינתיים מכינים את הרוטב:
במחבת או בקלחת רחבה וגדולה ממיסים את החמאה, מטגנים את הפטריות, ממליחים, מפלפלים,ומוסיפים שמנת, חלב, מעט אגוז מוסקט מגורר וגבינת עמק, או אדמר או נהריה.
מעבירים את הפסטה בכף פסטה או בכף מחוררת מסיר הבישול אל מחבת הרוטב. בוזקים על הפסטה המבושלת מלח ומערבבים. מבשלים תוך ערבוב עם הרוטב כ- 5 דקות. בוזקים את הפרמזן.
מעבירים לתבנית מתכת רחבה, אפשר תבנית תנור, ואופים בתנור שחומם ל- 200 מעלות צלזיוס (חום גבוה) במשך כ- 15 דקות, או עד שמתחיל להזהיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר