פסטיבל "אגדות קסומות ביערות מנשה" – שדונים, פיות, מכשפות ושומרי יערות – 1 באפריל 2006

עמי ותמי, הדייג ודג הזהב, כיפה אדומה ועוד הרבה דמויות מהאגדות, לובשות פנים וגוף ומארחות לפעילויות והרפתקאות בתוך היערות. ובערב: הופעה של מירי מסיקה בעין השופט

ביום שבת, 1 באפריל, ייצבע היער בדמויות ידועות היישר מעולם האגדות שיעשירו את החוויה במגוון סיפורים, הפעלות וחוויות מרתקות ומתוקות. מועצה אזורית מגידו, קרן קיימת לישראל, עמותת התיירות בעמקים ורשות הטבע והגנים, מזמינים את כל המשפחה ובמיוחד את הילדים להרפתקאה של יום אחד, להכנס אל תוך עולם האגדות ולחוות מסע קסום וייחודי במרחבי יערות מנשה.

לכל אתר אגדה משלו והמבקרים יוכלו לבחור משלל האגדות את האהובה עליהם מכל :
* "כיפה אדומה" באורחאן מגידו – הילדים מוזמנים לצאת לטיול ביער מלווים בצייד ויקבלו סלסלות עם אוכל לסבתא (לא כלול במחיר הכניסה). בדרך יעברו הרפתקאות שונות, יפגשו את הזאב ויקבלו מזכרת מסבתא של כיפה אדומה.

* "הדייג ודג הזהב" ביקנעם המושבה בכפר הדייגים, דג בכפר – במרכז האגם יוצב דג זהוב וגדול ומסביבו ישוטו על גבי רפסודה הדייג ואישתו, ויציגו לילדים את סיפור האגדה. בנוסף, בכל שעה עגולה יסופר סיפור הקשור לאגם, לדגים ולברווזים וכן ייתקיימו לילדים תחרויות דייג בבריכת פלסטיק.

* "חסמב"ה" בקיבוץ משמר העמק במתחם מערת הפלמ"ח – כל משפחה תקבל כתב חידה שיכלול פיענוח של כתב סתרים, פתרון חידון על בסיס ידע אישי, גילוי מילים נסתרות במערת הפלמ"ח.

* "יער הפיות והמשאלות" – בקיבוץ משמר העמק במתחם מערת הפלמ"ח – הילדים יצאו לטיול ביער הקסום בו יפגשו פיות, שדונים, יביעו משאלות, ישמעו סיפורים וייהנו מעוד הרבה הרבה הפתעות.

No name city – בקיבוץ רמות מנשה – חוות בוקרים עם סוסים בה יתקימו תחרויות בוקרים, והילדים "ידהרו" אל ארץ הקאובויס וישחקו עם השחקנים במלחמתם נגד ה"רעים".

* "עמי ותמי" מרכז תרבות אזורי יד לבנים (ליד עין השופט) – הילדים יגיעו לבית המכשפה המצופה כולו ממתקים, ויקבלו ערכת מתוקים להכנת בית מצופה כל טוב. בנוסף, יצאו לסיור בקיבוץ ובאתריו עם טרקטור וקרוניות.

* "הקוסם מיער עוץ" בנחל השופט ביערות מנשה – הילדים יצאו לטיול ביער יחד עם דורותי, בדרך יפגשו את איש הפח והדחליל ויעברו יחדיו חוויות מרתקות עם הצגות, סיפורים וצלילים.

* "היער הקסום" בחניון הזורע ביערות מנשה – הילדים יצאו לטיול עם שומר היער, ובדרכם יפגשו בדמויות שונות מתוך האגדות, כשכל דמות תספר, תפעיל ותציג בפניהם את היער במגוון פניו.

* "בית הקטן של ענקמון" מרכז תרבות אזורי יד לבנים (ליד עין השופט) – לאורך כל היום ייערך יריד איכרים ללא תשלום ובו מגוון פעילויות לכל המשפחה שיכלול דוכני מזון, אומנים מקומיים ומופעים של:"התו השמיני" מופע מוזיקלי, סיפורים ואגדות למבוגרים, הצגה לילדים – "ענקמון וענקים אחרים" בעלות של 10 ש"ח.

* ובערב בשעה 21:00 הופעה של מירי מסיקה באולם המופעים עין השופט. מחירים: 85 ₪ במכירה מוקדמת ו- 95 ₪ בערב ההופעה. כרטיסים בטלפון: 9893401 – 04 שלוחה –3

ניתן לרכוש כרטיסים מראש באמצעות: קו ליער של קק"ל 1-800-350-550 או פניה ישירה לאתרים:
www.megido.org.il
www.hazaad-haba.co.il
עלות כרטיס לכל אגדה: 16 ₪ למבוגר, 25 ₪ לילד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר