פסטיבל בירה ובשר והשקת בירת הבית במסעדת הבשרים רובישנטיין

ביריד יוצעו מגוון רחב וססגוני של בירות לצד מנות בשר מבית היוצר של "רובינשטיין". בנוסף תושק בירת "רובינשטיין" – בירת לאגר מעושנת אשר הותאמה במיוחד לטעמים ולחווית הבשרים של המסעדה. את הבירה יצר במיוחד מומחה הבירה הישראלי גדי דבירי מבית "בירדי"

מסעדת הבשר רובינשטיין במתחם פולג שליד נתניה, תקיים יריד בירות ובשר ביום שישי 6 ליוני החל מ- 11:00 בבוקר עד 18:00 בערב.

ביריד יוצעו מגוון רחב וססגוני של בירות לצד מנות בשר מבית היוצר של "רובינשטיין". בנוסף תושק בירת "רובינשטיין" – בירת לאגר מעושנת אשר הותאמה במיוחד לטעמים ולחווית הבשרים של המסעדה. את הבירה יצר במיוחד מומחה הבירה הישראלי גדי דבירי מבית "בירדי".

ביריד יוגשו הבירות הבאות: קסטיל רוז', אדלוויס, פיץ', ברון טרנק, וויינשטפן, גינס, סטלה, לף בראון, בירות בלגיות כמו מק-שוף ולה-שוף ,לצד בירות בוטיק ישראליות.
את הבירות ניתן יהיה לקנות במחירים ידידותיים ובגדלים של טעימה (5 ₪), שליש בירה מהחבית (10 ₪), וחצי בירה מהחבית (15₪).

לצד הבירות ניתן לאכול ממגוון הבשרים של מסעדת רובינשטיין, שיוגשו היישר מהגריל ויוצעו במחירים נוחים. בין הבשרים: קבבים שמנמנים ועסיסיים (5 ₪), המבורגרים מבשר בקר טחון (15 ₪), נקניקיות צ'וריסוס (10 ₪).

בנוסף יפתח ברחבה מחוץ למסעדה דוכן בו יוצעו אביזרי בירה ואלכוהול למכירה. בדוכן יהיו תחתיות, מגבות, חולצות, כוסות, פותחנים, מארזי בירה מהודרים, ועולם שלם של מוצרי בירה נלווים.


רובינשטיין
רח' גיבורי ישראל 17 מרכז יכין א.ת פולג
טל. 09-7888838

א'-ש, משעה 9:00 ועד אחרון הסועדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר