פסטיבל בת-ים לתיאטרוני רחוב חוגג עשור עם תחרות הצגת השנה בתיאטרון הרחוב הישראלי

שלל הצגות ומופעי רחוב מהארץ, מפגני אקרובטיקה, מיצגי ענק, אטרקציות מרהיבות, ועוד – 22-24 אוגוסט 2006

פסטיבל בת ים לתיאטרוני רחוב, אשר במשך שנים היווה קרקע פוריה לשפע של הפקות מקור ואטרקציות, שקיבצו סביבן קהל של עשרות אלפי אנשים, מכנס גם השנה את מיטב אמני תיאטרון הרחוב והקבוצות היוצרות מישראל, ביוזמת עיריית בת-ים, האגף לתרבות בשיתוף ג'קי בכר, מפיקו ומייסדו של הפסטיבל, ומנהלו האמנותי משה מלכא.

זוהי חגיגה בת 3 ימים, לאורך חופיה היפים של בת ים והטיילת, של עשרות מופעי רחוב אמנותיים, מיצגים תיאטרליים צבעוניים, להטוטי אש, פירוטכניקה ואקרובטיקה, פסלים אנושיים ועוד.

לרגל חגיגות העשור לפסטיבל, יוצגו לאורך הטיילת עשרות פסלי מסכות ענקיים למשך חודשיים פרי עבודתם של אמנים, מעצבים, אנשי תרבות ותיאטרון. בנוסף תתקיים במסגרת הפסטיבל תחרות נושאת פרסים בין 10 הצגות, שיתמודדו על התואר הצגת השנה בתיאטרון רחוב בישראל, שהקבוצה הזוכה בה תזכה לפרס כספי ולתמיכה בהשתתפות בפסטיבל תיאטרון רחוב יוקרתי באירופה.

בין המופעים המרכזיים שישתתפו השנה: הפקת מקור לפסטיבל THE AIRBEAT SHOW- מופע אווירי מדהים על מתקן ענק בגובה 12 מטר, הבוחן את גבולות היכולת האנושית, בביצועים יוצאי דופן של מוסיקאים ואקרובטים, כשמנועים ואלמנטים נוספים מרימים ומורידים אמנים לגובה רב. המופע כולו מלווה בעבודת מולטימדיה על רקע חופי הים של בת ים.

המופע "חיבוק מתוק יותר" מגיע לבת ים לאחר שהופיע במהלך 2005 בפסטיבלים בינלאומיים בהולנד, הונגריה, פולניה ואסטוניה. במסע חסר סיכוי לאושר, גבר ואישה שמנסים לחיות אחד עם השנייה עוברים גלגול אין סופי של שני גופים אחוזים זה בזה, מרפים, מתרחקים, עד למפגש ההכרחי הבא.

פסטיבל בת ים לתיאטרוני רחוב, 22-24.8.06, בין השעות 18:00-23:00
הכניסה למופעים חופשית.
טל. 03-5556350 או 03-5225131

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר