פסטיבל הקהל ה- 12

במסגרת הפסטיבל יתקיימו מעל 85 אירועים בתחומים מגוונים כגון: תיאטרון, קולנוע, זכויות אדם, נישואין,דמוקרטיה, רב תרבותיות, שירה, אמנות פלסטית, תנועה, איכות סביבה, הומינזם, קבלה, מעמד האישה, טקסטים עבריים קדומים ועוד

אנשי תקשורת, מנהיגים חברתיים, מרצים סופרים, אמנים ויוצרים רבים ייקחו חלק בפסטיבל "הקהל" ה- 12 שיפתח בחול המועד סוכות בסמינר רמת אפעל.

פסטיבל "הקהל" מהווה שיאה של פעילות שנתית של כל הארגונים והגופים העסקים בקידום היהדות הפלורליסטית בישראל. צוות ההיגוי של הפסטיבל בראשות עמותת פנים להתחדשות יהודית בישראל, שם לו למטרה ליצור שיח, קירבה ושותפות בין קצוות הקשת החברתית הדתית והפוליטית בישראל.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו מעל 85 אירועים בתחומים מגוונים כגון: תיאטרון, קולנוע, זכויות אדם, נישואין,דמוקרטיה, רב תרבותיות, שירה, אמנות פלסטית, תנועה, איכות סביבה, הומינזם, קבלה, מעמד האישה, טקסטים עבריים קדומים ועוד.

"הקהל" הוא הזדמנות שבה יכולים ישראלים בעלי אמונות, השקפת עולם ואורח חיים שונים ואף מנוגדים, לדבר זה עם זה, להכיר את הפערים ולנסות ולגשר עליהם. פסטיבל "הקהל" נותן במה לסוגיות החשובות על קו התפר שבין יהודיות לישראליות. "הקהל" מושך אליו לאורך כל שנות קיומי אלפי אנשים חילוניים, דתיים, צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, וותיקים ועולים חדשים.

בערב הפסטיבל, בשעה 21.00 יתקיים המופע המרכזי והמדובר של שולי רנד, נקודה טובה, בהפקתו המוסיקלית של אסף אמדורסקי. הזדמנות חד פעמית לראות את המופע המצליח

חוה"מ סוכות, 15/10/2008 בין השעות: 13:00-01:00, בסמינר רמת אפעל.
מחירי כרטיסים לפסטיבל: 70 ₪ במכירה מוקדמת, 80 ₪ ביום האירוע. הכוללים כניסה חופשית לכל פעילויות הפסטיבל ולמופע המרכזי.
לתוכנית הפסטיבל המלאה: www.panim.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר