פסטיבל השפים של השרון בחנדל'ה גבעת חן

השפים של חנדה'לה, דודה, פורטרהאוס ואנג'לינה יעשו כבוד לתוצרת חקלאית מקומית. ימי ראשון 19,12 ו-26 בדצמבר, החל מהשעה 20.00

אזור השרון משלב חקלאים, גבנים ויצרנים זעירים, שמוכרים את תוצרתם הטרייה המשובחת – ירקות בלאדי ופירות טריים, שמני זית משובחים ועשבי תיבול. חקלאים רבים שמים דגש על יצור מסורתי.

יתרונות אלה באים לידי ביטוי במסעדת חנדל'ה, הממוקמת בלב השרון, במושב גבעת חן הסמוך לרעננה. המסעדה הוקמה על ידי ניר מלכוב, חקלאי שהחליט ללכת בעקבות חלומו להקים מסעדה כפרית בלב השרון. במהלך דצמבר חנדל'ה תארח את "פסטיבל השפים של השרון".

בימי ראשון, ה- 12, 19 ו- 26 בדצמבר יארח שף דריו פילסטין מחנדל', את השפים המובילים מאזור השרון לחגיגה של תוצרת מקומית. במפגש הראשון יתארח השף יובל רוזנבאום מביסטרו "דודה" שיציג שתי מנות: תבשיל חורשט סבזי עם עלי תרד, כוסברה, ופטרוזיליה ממושב הדר עם, וקציצות בטטה וירק עם בטטות ממשק לוטרינגר בגבעת ח"ן.

במפגש השני (19/12/10) יתארח השף איל ישעיהו מביסטרו – קפה "אנגלינ'ה" בהוד השרון, שיציג מנות מקומיות: סלט פירות ים עם עגבניות שרי ממשק ברקאי, פטרוזיליה, בצל סגול ובזיליקום ממושב הדר עם, וריזוטו שרימפס עם גבינת פקורינו ממשק יעקבס ועלי תרד ממשק בלינסקי שבהדר עם.

במפגש השלישי בסדרה יתארח בחנדל'ה השף והבעלים, יוסי אסרף ממסעדת פורטרהאוס, שיגיש טרטר קיאנטי עם עלי אורגנו ועלי רוקט מקומיים, והמבורגר במשקל 220 גרם עם טימין ובצל סגול מהשרון.

יש להזמין מקומות מראש.

חנדל'ה
מושב גבעת חן – ע"י רעננה
טל. 09-7603647
א-ד: 9:00 – 24:00, ה – 9:00 – 1:00, ו: 8:30 – 1:00, שבת 9:00 – 1:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר