פסטיבל קולנוע חופים יתקיים החודש בחוף בננה ביץ' בתל-אביב

הסרטים יוקרנו על מסך ענק במערכת סאונד היקפית, באווירת חוף ים רוגעת. כסאות ושולחנות יהיו פזורים על החוף, והקהל מוזמן להביא שמיכות ולשבת על החוף

פסטיבל קולנוע חופים מתקיים זו השנה השישית, בחוף בננה ביץ' בת"א בשיתוף ערוץ MGM. הפסטיבל מתקיים השנה בין התאריכים 20-24 באוגוסט בשעה 20:30.

הסרטים יוקרנו על מסך ענק במערכת סאונד היקפית, באווירת חוף ים רוגעת. כסאות ושולחנות יהיו פזורים על החוף, והקהל מוזמן להביא שמיכות ולשבת על החוף.
לפני כל סרט יוקרנו סרטים קצרים ממסלול האנימציה של בי"ס מנשר – בי"ס גבוה לאומנות ומרכז תרבות.
הכניסה חופשית.

מדגסקר (ארה"ב, 2005) – יום ראשון 20 באוגוסט 20:30
ג'ירפה, אריה, היפופוטם וזברה בורחים מגן החיות של ניו יורק ומוצאים עצמם נסחפים לאי בודד שם יגלו שהחיים הם באמת ג'ונגל!!! הרפתקה קומית לכל המשפחה מבית היוצר של "שרק".

סוף העולם שמאלה (ישראל, 2003) – יום שני 21 באוגוסט 20:30
השנה היא 1969. לעיירה קטנה ומבודדת בנגב, המאוכלסת ברובה בעולים מרוקאים קשי יום, מגיעות מספר משפחות הודיות, אשר היגרו לישראל בחיפוש אחר חיים טובים יותר במערב. יוצאי מרוקו היצירתיים, המחשיבים עצמם "צרפתים", מתנשאים מעל ההודים המאופקים והשקטים, המחשיבים עצמם "בריטים", כשאלו רואים במרוקאים בני אדם בורים וגסי-רוח. תוך כדי "מלחמת תרבות" סוריאליסטית, מגלות שתי נערות- אחת מרוקאית והשניה הודית- את המהפכה המינית של שנות ה- 60. במהלך השנה, מתוך הייאוש ותחושת הנטישה והאובדן, מגלים המהגרים אט-אט את כוחו המלכד והמחזק של היישוב, השכנים ושותפות הגורל.

הר ברוקבק (ארה"ב, 2005) – יום שלישי 22 באוגוסט 20:30
סיפור אהבה יוצא דופן- סיפור אהבתם של שני בוקרים צעירים העובדים יחד בקיץ של שנת 1963 בחוות כבשים בוואיומינג ומערכת היחסים הסודית שלהם הנמשכת שנים רבות גם אחרי נישואיהם לנשים.

לא רק בלונדינית 2 (ארה"ב, 2003) – יום רביעי 23 באוגוסט 20:30
ריס וויתרספון היא לא רק בלונדינית, אלא גם אשת אשכולות לבושה חליפות ורודות. בעקבות הצלחת הסרט הראשון, נעשה סרט ההמשך. הפעם יוצאת עורכת הדין האינטליגנטית להגן על זכויות בעלי החיים, לאחר שאמו של כלבה האהוב נכלאת במתקן לניסויים מרושעים.

קינג קונג (ארה"ב, 2005) – יום חמישי 24 באוגוסט 20:30
העלילה מתרחשת בתקופת השפל הכלכלי, כאשר הקולנוע ההוליוודי היה בשיאו. במאי הוליוודי גורר שחקנית צעירה הרעבה ללחם וצוות טכני אל אי מסתורי, כדי לצלם סרט על הגורילה הגדולה ביותר בעולם, קינג קונג. הבמאי והצוות שלו לא יודעים שלא רק הגורילה עצומת הממדים מתגוררת באי, אלא גם שבט פרימיטיבי מסוכן ויצורים פרה-היסטוריים, ביניהם דינוזאורים וחרקי ענק. כאשר הצוות יצליח לנטרל את הגורילה, הם יביאו אותה לניו-יורק, אבל כמה זמן בני אנוש יכולים לשלוט על חיה בגודל של גורד שחקים?

הזכות לשינויים שמורה למארגנים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר