פסקל פרץ-רובין חונכת פורטל אינטרנט מגזיני חדש וטעים

פסקל פרץ-רובין היא בשלנית, אופה, עיתונאית ומגישה פינות בטלוויזיה בתחום הבישול, המטבח והקולינריה. במהלך למעלה משני עשורים של קריירה אנינת טעם, כתבה פסקל תשעה ספרי בישול שהפכו במהרה לרבי מכר

פסקל פרץ-רובין עלתה לרשת עם פורטל-אתר אינטרנט חדש המציע מתכונים מכל פסקל פרץ-רוביןהעדות, מתכונים חדשים, כתבות מצולמות, וטיפים בתחום הבישול האפייה והאירוח.

פסקל פרץ-רובין היא בשלנית, אופה, עיתונאית ומגישה פינות בטלוויזיה בתחום הבישול, המטבח והקולינריה. במהלך למעלה משני עשורים של קריירה אנינת טעם, כתבה פסקל תשעה ספרי בישול שהפכו במהרה לרבי מכר.

הפורטל החדש יכלול בין היתר מדורים קבועים, כתבות וידאו, צרכנות,שפים ,מסעדות ומקומות , מתכונים חדשים וטיפסקל – המדור בו מביאה פסקל טיפים שימושיים לחובבי הבישול. כמו כן תביא פסקל טעימות מניסיונה העשיר כאשת מקצוע מהמובילות בתחום.פסקל פרץ-רובין

אחרי שכתבה לא מעט ספרי מתכונים אתניים וחקרה את תחום מאכלי העדות ומנהגיהן, מביאה פסקל מהמידע הרב ומקדישה לו חלק נרחב ביותר באתר שלה.
בפורטל החדש של פסקל פרץ-רובין תוכלו למצוא מאמרים, כתבות, מתכונים וטיפים לבישול קל של מאכלי עדות ממזרח ומערב וזאת תוך הקפדה על שמירת טעמם המקורי של המטעמים השונים.
כמיטב המסורת, הופכת פסקל את חווית הבישול והאירוח לקלים, פשוטים ונוחים, גם כשמדובר בתבשילים מורכבים.

www.pascalpr.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר