פרס נוסף לכרטיס ה-SPG של שרתון – Starwood Preferred Guest

השנה גדלה כמות הישראלים שנרשמו לתוכנית ההטבות SPG באופן מרשים. ניתן להירשם בכל אחד ממלונות שרתון בעת האירוח במלון, ללא כל עלות, וליהנות מהטבות רבות וייחודיים בכל מלונות סטארווד בכל רחבי העולם

כרטיס ה- SPG – Starwood Preferred Guest הניתן לחברי מועדון הנאמנות של שרתון העולמית (סטארווד), זכה בפרס פרדי (Freddie Award) הנחשב לפרס החשוב והיוקרתי ביותר בענף התיירות.

מאז שנת 1999 בה נערכה התחרות הראשונה המתקיימת מדי שנה, השופטים בתחרות מזהים את רשת סטארווד כמובילה בתחום ההטבות בכרטיסי הנאמנות בענף התיירות.

פרס פרדי של ענף התיירות בעולם נחשב באותה רמה של פרסי אוסקר ואמי מתחום האומנות. ההצבעה נערכת ע"י תיירים ואנשי עסקים שמרבים לנסוע ברחבי העולם. ההצבעה נערכה באמצעות האינטרנט. התחרות היא בין חברות תעופה, בתי מלון ותוכניות מועדוני חברים מתמידים בכל רחבי העולם.

כרטיס ה-SPG של סטארווד זוכה בפרס בזכות ההטבות מרחיקות הלכת שהוא מעניק. אחת הבולטות היא אי הגבלה של מועדים מסוימים, חגים או סופי-שבוע. גם אם נשאר במלון כלשהו רק חדר אחד, הוא יועמד לרשות המחזיק בכרטיס SPG. כמו-כן, אין הגבלה לכמות החדרים, בכל יום כל השנה.

ההטבות הרבות ניתנות במלונות בכל המותגים הקיימים בשרתון העולמית: Sheraton, Westin, Luxury Collection, St. Regis, W, Four Points by Sheraton.

השנה זכתה בפרס התוכנית של השנה שרתון אירופה הכוללת גם את אפריקה, המזרח התיכון ואסיה פסיפיק.
שרתון ישראל היא חלק משרתון אירופה.

רשת שרתון ישראל כוללת את: ארמונות הרודס, שרתון אילת, שרתון ים-המלח, שרתון פלאזה ירושלים, מגדלי קדם ירושלים, שרתון סיטי טאואר, שרתון מוריה תל-אביב ושרתון טבריה.

השנה גדלה כמות הישראלים שנרשמו לתוכנית ההטבות SPG באופן מרשים. ניתן להירשם בכל אחד ממלונות שרתון בעת האירוח במלון, ללא כל עלות, וליהנות מהטבות רבות וייחודיים בכל מלונות סטארווד בכל רחבי העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר