פרפקט רנסנס השיקה ברנדי צרפתי כשר למהדרין

חברת "פרפקט רנסנס" חנכה לאחרונה קו ייצור לברנדי ישראלי – צרפתי כשר למהדרין, שנועד לספק מענה לביקושים הגבוהים למשקאות אלכוהוליים כשרים בקרב הציבור המסורתי, הדתי והחרדי

חברת "פרפקט רנסנס" חנכה לאחרונה קו ייצור לברנדי ישראלי – צרפתי כשר למהדרין, שנועד לספק מענה לביקושים הגבוהים למשקאות אלכוהוליים כשרים בקרב הציבור המסורתי, הדתי והחרדי.

לדברי אלכס בלטנסקי, סמנכ"ל השיווק ב"פרפקט רנסנס": "מחקרי צרכנות של מכוני מחקר כגון גיאוקרטוגרפיה מצביעים על עלייה מתמדת בקניית משקאות אלכוהוליים בקרב הציבור החרדי בישראל. רק בשנת 2006 נרשמה עלייה של 25% בביקושים לאלכוהול בקרב אוכלוסיה זו, והמגמה מוסיפה להתחזק.
עוד מצביעים המחקרים על נאמנות מותגית גבוהה בקרב החרדים בשיעור גבוה בהרבה (50%) בהשווואה לציבור החילוני (33%). בישראל למעלה מ- 600,000 חרדים, ובכל שנה מוציא המגזר למעלה מ- 2.5 מיליארד ₪ על מוצרי מזון.
לאור הנתונים הללו בחרנו להשקיע בקהל הדתי והחרדי ולשווק ברנדי איכותי תוך הקפדה על הכשרות והמחיר הנוח."

"תרומה נוספת לתחייתו של הברנדי הכשר מהווה גל העלייה מצרפת." מוסיף בלטנסקי. "אם העלייה המאסיבית מברית המועצות הביאה עימה את בשורת הוודקה הרוסית המחוספסת, הרי שכיום חדר לזירה גם משקה אלכוהולי צרפתי מסורתי, הוא הברנדי."

 תהליך הפקת הברנדי מתבצע בחבל "קוניאק" בצרפת, תחת פיקוחם הקפדני של רבנים מצרפת וישראל. תהליך היצור הסופי ההופך את הכוהל לברנדי מתבצע במפעל באור עקיבא בו נעשה גם תהליך הביקבוק. הברנדי של "פרפקט רנסנס" משווק תחת המותגים: "Brandy Chevalier" וברנדי בלייבל יוקרתי – "Brandy Empereur XO" כמשקה אלכוהולי כשר, תחת פיקוח רבני: חתם סופר פתח-תקווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר