פרשנות גסטרונומית ומוסיקלית לספר הספרים ביד השמונה

כחלק מפסטיבל התנ"ך של יואב יהודה, מציע בית הארחה יד השמונה יום שכולו תנ"ך ברוח עכשווית: בראנץ' המבוסס על פרשנות קולינרית-גסטרונומית תנ"כית עם נגיעות פיניות, טיול בגן התנ"כי המשקיף אל נופי הרי יהודה, ולסיום מופע מוסיקלי מקורי "קולות הלויים" – בעקבות כלי הנגינה האבודים של המקדש

כחלק מפסטיבל התנ"ך של יואב יהודה, מציע בית הארחה יד השמונה יום שכולו תנ"ך ברוח עכשווית: בראנץ' המבוסס על פרשנות קולינרית-גסטרונומית תנ"כית עם נגיעות פיניות, טיול בגן התנ"כי המשקיף אל נופי הרי יהודה, ולסיום מופע מוסיקלי מקורי "קולות הלויים" – בעקבות כלי הנגינה האבודים של המקדש, של היוצר אילן גרין (לשעבר "נקמת הטרקטור").

כחלק ממהות המקום והזיקה לימי בראשית, נבנה תפריט המציג פרשנות קולינרית עכשווית למאכלים תנ"כיים, עם מבחר מאכלים המתבססים על חומרי גלם שהיו נפוצים בתקופת התנ"ך והמקרא. התפריט כולל מקפה – ממרח חומוס גס מעורב עם גריסים, לימון ושום, מרק פיני – מרק סלמון מוקרם עם תפו"א, שמיר ופלפל, אשישות – לביבות עדשים קלויים, תאנים ממולאות בגבינה ועוד..

במופע  "קולות הלוויים" אילן גרין חוזר לכתובים וממציא מחדש את הכלים בהם ניגנו בטקסים ובחיי היום יום בהיכל הקדוש. גרין, שהיה במשך 15 שנה חבר בלהקת הרוק "נקמת הטרקטור", בנה כליי נגינה שהם אינטרפרטציה אישית שלו על כלים שמאוזכרים בתנ"ך. לאחר בנייתם ועיצובם של כלי הנגינה, נכתבו לחנים בהשראת הכלים ובהשראת פסוקים מספר הספרים. "קולות הלוויים" הוא למעשה מסע מוסיקלי עכשווי בעקבות כלי הנגינה האבודים של בית המקדש. מופע מקורי וחדשני, ששורשיו ניטעו לפני למעלה מ-3000 שנה.

היום יתקיים בתאריך 7.8.2009
מחיר בראנץ' – 99 ₪ לאדם
מחיר חבילה ברנץ '+ קונצרט – 170 ₪
מחיר כרטיס לקונצרט – 80 ש"ח

להזמנות ופרטים נוספים: 02-5942000, www.yadha8.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר