פתרון משולב של ריטליקס ו- YCD יאפשר לקמעונאים לעדכן מסרים על מסכי וידאו בנקודות מכירה בהתאם למידע מהקופות

הטכנולוגיה שפיתחה YCD משלבת את יישומי המדיה הדיגיטלית עם מערכות הקופה ומאפשרת לקמעונאים לבצע אופטימיזציה של המסרים המועברים על מסכי וידאו בנקודות המכירה, בהתבסס על מידע הזורם מהקופות בזמן אמת ועל רכישותיו של הצרכן

שיתוף פעולה בין YCD מולטימדיה וחברת ריטליקס, יאפשר מעתה לקמעונאים לחבר את פתרונות המדיה הדיגיטלית ומבצעי קידום המכירות ה'רצים' על מסכי הווידאו בנקודות המכירה, עם המכירות בפועל בזמן אמת.

שילוב פתרונות המדיה הדיגיטלית של YCD, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים לבתי עסק, עם התוכנה לנקודות מכירה של ריטליקס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, יאפשר לעסקים לשלוט ולמדוד כל רכיב של חויית המדיה הדיגיטלית ב'שטח'. הפתרונות של ריטליקס מותקנים כיום במעל 40 אלף אתרים קמעונאיים ובכ- 300 אלף קופות רושמות ברחבי העולם

הטכנולוגיה שפיתחה YCD במיוחד לטובת השת"פ, המשלבת את יישומי המדיה הדיגיטלית עם מערכות הקופה, מאפשרת לקמעונאים לבצע אופטימיזציה של המסרים המועברים על מסכי וידאו בנקודות המכירה, בהתבסס על מידע הזורם מהקופות בזמן אמת ועל רכישותיו של הצרכן. כך, יכולים הקמעונאים למדוד את האפקטים של הורדות מחיר, השקת מוצרים חדשים ולהשיג החזר אמיתי על ההשקעה בפעילות השיווקית בחנות.

לדברי אלון גץ, סמנכ"ל Pre-sale בחטיבה הבינלאומית, החברה מאמינה בפתרונות משולבים. "לקמעונאים כיום יש פתרונות שונים ומבוזרים הפועלים בתחום זה, ללא מערכת אחידה ואינטגרטיבית המאפשרת שליטה וקישור בין המערכות השונות. שיתוף הפעולה עם YCD משלב את יכולות המולטימדיה שלהם עם ההוצאה לפועל של מבצעי קידום המכירות בתוך החנויות. השילוב בין המערכות יאפשר לראשונה את מקסום האפקטיביות של מבצעי הקידום מבוססי המדיה הדיגיטלית".

לדברי דני זאבי, מייסד ומנהל הטכנולוגיה הראשי, הפתרון המשולב החדש מהווה פריצת דרך קמעונאית: "בפעם הראשונה קמעונאים יכולים "to close the loop" כלומר לייצר פתרון המגיב בזמן אמת לסיטואציות קמעונאיות שונות תוך קיום משוב חוזר המאפשר למידה ושיפור בזמן קצר במיוחד. מניסיוננו עד כה עם הפתרונות החדשים הרי שהם בהחלט מבשרים שינוי רדיקלי בעיצוב הסביבה הקמעונאית ומאפשרים אולי בפעם הראשונה לקמעונאים להבין לעומק, בצורה מדוייקת את תהליכי ההחלטה והקניה המורכבים של לקוחותיהם בעת ביצוע הקניה בפועל."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר