צו פיוס יקיים יום נשים בנושא "נשים בלידת המדינה" כחלק ממסע 'נפגשים בשביל ישראל'

המסע מפגיש אזרחים דתיים וחילוניים למסע רגלי משותף של היכרות, קירוב והידברות, על רקע נופיה היפים של ישראל. יום הנשים ייערך ב'שדות ים' בתאריך 29.3.09 והוא פתוח לקהל הרחב

ארגון 'צו פיוס' יזם בשיתוף עם עמותת אב"י בשביל ישראל, החברה להגנת הטבע, והמדרשה באורנים, את פרויקט 'נפגשים בשביל ישראל'. המסע נערך זו השנה הרביעית והפעם בסימן "סיפור – דרך – סיפור": מסע מעמק האלה לשאר ישוב בעקבות סיפורי ארץ ישראל.

כחלק מהפעילויות והאירועים שייערכו במהלך ימי המסע, יתקיים ביום ראשון, 29.3.09, יום נשים בנושא 'נשים בלידת המדינה'. יום הנשים ייערך ב'שדות ים' ובמהלכו יתקיימו סדנאות ופעילויות מגוונות, בהן היכרות ולמידה על אולגה חנקין ז"ל, מיילדת שלא ילדה מעולם, ועל חנה סנש ז"ל. בנוסף, ייערך מפגש "סיפור דרך שיר": שירים וסיפורים עם עדי רפלד ונגנים.
מארגני יום הנשים מזמינים את הקהל הרחב לבוא ולהשתתף ללא תשלום, בהרשמה מראש, באתר 'צו פיוס': www.tzavpius.org.il

המסע בשביל ישראל החל בתאריך 16.3.09 בעמק האלה ויסתיים ב- 23.4.09 בשאר יישוב.
המארגנים מזמינים למסע את הקהל הרחב – צעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים, אזרחים מכל גווני הקשת הפוליטית והחברתית בארץ, המחפשים מפגש משמעותי ומאחד עם אנשים, מקומות ונופים – דרך הרגליים, הלב והנשמה. ניתן להגיע כיחידים, משפחות וקבוצות, בהתאם לדרגת הקושי של המסלול.
זהו מסע חווייתי של התחדשות, מפגש וזיכרון בנופי הארץ ובשאלות העומק של החברה הישראלית. כל אחד מוזמן לבוא ולהשתתף בחוויה של מפגש וטיול בשביל ישראל.
השתתפות במסע ללא תשלום בהרשמה מראש באתר 'צו פיוס'.

עליזה גרשון, מנהלת ארגון 'צו פיוס': "אנו שמחים להימנות על יוזמי הפרויקט הנהדר הזה, שמזמן מפגש חווייתי בין יחידים וקבוצות בחברה הישראלית. המסע בשביל ישראל מהווה הזדמנות מצוינת להכיר אנשים חדשים שלא היו נפגשים במקום ובזמן אחר, על רקע נופיה היפים של ישראל. צו פיוס פועל שונות במשך כל השנה לעידוד ההיכרות בין יחידים וקבוצות בחברה הישראלית והמסע הוא אחת הדרכים לעשות כן".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר