קבוצת מעדני מניה הטמיעה מערכת מסופונים ניידת לניהול מערך המכירות שלה

קבוצת מעדני מניה מתמחה בייצור והפצת מוצרי בשר בלתי כשרים, מאפים ומוצרי בצק ממולאים, וכן ביבוא מאכלי גורמה. בבעלותה רשת מעדניות וסופרמרקטים, והיא מפיצה את מוצריה לחנויות הרשת ולכ-1,000 מסעדות ומעדניות פרטיות ברחבי הארץ

אקזקיוטק פתרונות תוכנה, המתמחה בפיתוח תוכנות בסביבת מובייל, סיימה פרויקט למיחשוב אנשי השטח של מעדני מניה באמצעות מסופונים ניידים. קבוצת מעדני מניה מתמחה בייצור והפצת מוצרי בשר בלתי כשרים, מאפים ומוצרי בצק ממולאים, וכן ביבוא מאכלי גורמה. בבעלותה רשת מעדניות וסופרמרקטים, והיא מפיצה את מוצריה לחנויות הרשת ולכ-1,000 מסעדות ומעדניות פרטיות ברחבי הארץ.

על מנת לפשט את תהליכי המכירה, ההפצה וההזמנות, פרסה קבוצת מעדני מניה את תוכנת המסופונים טריניטי בקרב הסוכנים, המפיצים ושאר אנשי השטח, במסופונים ו-PDA. במקביל הותקנו במשרדי ההנהלה עמדות ניהול מתקדמות המציגות בזמן אמיתי את מצב ההפצה, המכירות וההזמנות.

יגאל פרץ, מנהל המכירות של הקבוצה, ציין כי החברה הציבה לעצמה מטרה להשתמש בכלים טכנולוגיים מתקדמים על מנת לשמר את מיצובה כחברה המובילה בהפצת בשר ומוצרי מעדנים בישראל. אחד היעדים היה לתמוך בהגדלת המכירות במעמד ההזמנה עצמה. לשם כך חיפשה ההנהלה תוכנה אשר תפשט את תהליך קבלת ההזמנות, תאפשר מעקב אחר ביצוע הפעילויות בשטח בזמן אמיתי, וכפועל יוצא תשפר את זרימת המידע מן השטח אל ההנהלה ובחזרה.

לדברי פרץ, למערכת טריניטי שהוטמעה יכולת מעקב אחר התקדמות המכירות במהלך היום, והיא תומכת במצב של אוף-ליין באין תקשורת (במחסנים תת קרקעיים, לדוגמא). התוכנה תומכת בריבוי שפות, כולל רוסית. בנוסף מטפלת המערכת בהעברת מידע מהשטח להנהלה אודות חווית הלקוחות (נושא אשר במעדני מניה מיחסים לו חשיבות רבה).

פרץ אמר כי מערכת המסופונים שולבה בתוך המערכות הארגוניות הקיימות, ללא שינויי תשתית ותוך שמירה על השקעות תוכנה קודמות. "חיפשנו מערכת ניידת אשר ניתן יהיה לצמוח איתה, המקיפה את כל המודולים הנדרשים לניהול עסק כמעדני מניה, כגון Presale ,Van sale , פתרונות גביה ניידים, ישומים יעודיים למחסנים (כניסות, ניפוקים וליקוטים), GPS, קטלוגים".

שלומי לוטן, מנכ"ל אקזקיוטק, מסר כי הפרויקט משלב מחשבי כף יד מבוססי חלונות מובייל עם מערכת המסופונים טריניטי. התקשורת בין הסוכנים בשטח לבין ההנהלה במרכז נעשית בתקשורת IP סלולרית. המכשירים הניידים מתממשקים למערכת הארגונית דרך שרת Web SQL ייעודי, וסוכני המכירות והמפיצים מצוידים בכל המידע הנדרש לשם ביצוע המכירות.
תוכנת המסופונים הנמצאת בידי אנשי השטח, מציגה את כל המידע הארגוני הנדרש למעדניות ולרשתות השיווק, כגון מלאים, מחירים, מבצעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר