קום איל פו בנמל תל אביב – כמו שצריך אבל צפוף

אם אתם מחפשים מקום שקט יותר, נטול עוברי אורח רבים החולפים על פניכם ללא הרף, זה אינו המקום בשבילכם; או שתכנסו לחלק המקורה של בית הקפה, ואז תאלצו לוותר על הבריזה הנעימה

ביקור בבית הקפה של Comme il Faut בנמל תל-אביב, הוכיח מעל לכל ספק כי הקיץ מגיע לסיומו. הגענו למקום, השוכן על קו המים, בשעות הערב, ולאורך כל הארוחה נהנינו מבריזה קרירה ונעימה המגיעה היישר מהים. תענוג.

החלק הפחות מענג בכל זה, הוא העובדה שעוד רבים באים ליהנות מהנמל הפעיל. התוצאה – נמל תל אביב עמוס אנשים, התופסים כמעט כל מקום חניה אפשרי, וממלאים את הנמל עד אפס מקום. 

אם אתם מחפשים מקום שקט יותר, נטול עוברי אורח רבים החולפים על פניכם ללא הרף, זה אינו המקום בשבילכם; או שתכנסו לחלק המקורה של בית הקפה, ואז תאלצו לוותר על הבריזה הנעימה. אולי עתה, כששנת הלימודים החלה, הנמל יהיה פנוי יותר, והשהות בו נעימה יותר.

למרות הקיטורים ההכרחיים, הארוחה ב- Comme il Faut Cafe היתה מוצלחת ביותר, בצד שירות יעיל ואדיב הגיעו במהירות יחסית המנות לשולחן. לראשונות הזמנו את סלט הקיץ (35 ₪) וקלמרי מאסבחה (46 ₪), שניים מהחידושים שבתפריט הקיץ. הסלט שילב בהצלחה כרוב אדום ולבן, גזר, בצל ירוק ושמשום, עם חומץ שרי. כמעט אסייתי הסלט, אך לא לגמרי. הוא טרי, רענן וטעים מאוד.
מנת הקלמרי, לעומת זאת, היתה מוזרה. על הצלחת שילוב של טחינה וגרגרי חומוס חמים עם לימון וצ'ילי, ומעל זה – קלמרי. כל חלק בפני עצמו היה טעים, אך השילוב היה מוזר. שנאמר: פיוז'ן אחד יותר מדי.

לעיקריות בחרנו דג שלם (105 ₪), שהיה דג דניס גדול, אפוי כהלכה וטעים במיוחד. במקום הירקות הצלויים בתנור ביקשנו וקיבלו צ'יפס, שהיה חביב אך לא יותר.
הבחירה השניה היתה פילה דג ים (89 ₪), מנה ותיקה שלקראת הקיץ שינתה תוספת, ומגיעה עם מג'דרה של בורגול ועדשים, ומעל הכל רוטב יוגורט עדין. הפילה היה גדול מאוד וטעים במיוחד, וכמוהו גם התוספת שהיתה מכובדת. יחד עם הרוטב זוהי מנה מספקת ומשביעה במיוחד.

על הקינוח ויתרנו הפעם, ובכל זאת יצאנו מרוצים מאוד. למעט מנת הקלמרי וההמונים שמילאו כל פינה בטיילת, הארוחה היתה מוצלחת במיוחד.

Comme il Faut Café
נמל תל-אביב, מתחם כולה
טל. 03-5449211
כל השבוע 9:00-22:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר