קונדיטוריה חדשה להנס ברטלה בפתח תקוה

גאיה ברטלה בית-קפה-קונדיטוריה מבית היוצר של השף קונדיטור המפורסם הנס ברטלה נפתח בימים אלה באזור התעשיה סגולה בפתח תקוה

הנס ברטלה מגדולי הקונדיטורים שנראו בארץ, אשר זכה להצלחה עצומה בשנות ה- 80 ותחילת שנות ה-90, הקים לאחרונה ביחד עם אשתו גלית, את "גאיה ברטלה" חנות ובית קפה בא.ת. סגולה בפ"ת.

בית הקפה הוקם במטרה להעניק לתושבי האזור מקום בילוי והנאה צרופה מהמטעמים של קונדיטוריית "גאיה" הפועלת בקרבת מקום.

בית הקפה מעניק חוויה צרופה לכל החושים. תפריט המקום עשיר ומגוון ומציע קינוחים ומלוחים מכל תוצרת הקונדיטוריה לחמים, עוגות אישיות, מאפים מלוחים, מוצרים ללא סוכר, עוגות שמרים איכותיות, בריוש, פרלינים ועוד, העונים על טעמיהם וצרכיהם של כלל הלקוחות. לצד אלה, מציע בית הקפה גם מנות דלות קלוריות, עוגות ללא סוכר, לחם קל ועוד.

עוד בתפריט ארוחת בוקר מפנקת,כריכים וטוסטים,סלטים,קישים ולזניות לצד עוגות אישיות ורגילות, טארטים ומאפים, פרי יצירתו של השף-קונדיטור הנס ברטלה.

בתהליך יצירת המטעמים מושם דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים, תהליך הייצור ידני ופרטני תוך השקעה רבה ועשייה ללא פשרות. בנוסף כל המוצרים מיוצרים תוצרת בית כולל הבצקים.

בית קפה "גאיה ברטלה" מציע תחת קורת גג אחת מקום בילוי מהנה למפגש חברתי, משפחתי או עסקי והנאה אולטימטיבית מנפלאות הקונדיטוריה, ולמי שנשאר טעם של עוד או שאין לו די זמן לשבת בבית הקפה, ניתן גם לרכוש במקום את כל מוצרי הקונדיטוריה.

גאיה ברטלה
רח' גליס 9, א.ת. סגולה, פ"ת
שעות פעילות: יום א'-ה'- 07:30-23:00 (יום א' עד 19:00), יום ו': 07:30-15:00
טלפון: 03-9344000


תגובה אחת

  1. צהריים טובים לכולם – להיכן אפשרי לטוס לסוף שבוע שנגיף הקורונה לא פעיל כל כך ומה מחיר הטיסה אשמח ליצירת קשר לטלפון 039646343 או לנייד – 0556603094 בתודה מראש – הניה ורמי גולדנסקי מראשון לציון רמי:0548089170.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר