קונצרטיול במסגרת פסטיבל ירושלים לאמנויות: אגדת עין כרם

פסטיבל ירושלים לאמנויות מזמין את אוהבי ירושלים לטייל ברחובותיה הרומנטיים והציוריים של העיר, לראות את יופייה הפנימי ולהאזין לצליליה

במסגרת פסטיבל ירושלים לאמנויות יערכו שני 'קונצרטיול', הראשון ב- 27 במרץ בשעה 19:00, והשני ב- 28 במרץ בשעה 9:00 בבוקר.
הפסטיבל מארח השנה את "אגדת עין כרם" ב'קונצרטיול', המשלב סיור בסמטאות הציוריות של ירושלים ובפינות חן נסתרות, עם קונצרט מקהלת הנשים לב תל-אביב בניצוחה של אירה קלכמן. הקונצרט, שיערך בכנסיית עמנואל יוביל את המטיילים דרך ההיסטוריה העתיקה של העיר, בחצרות, גנים ובתי הארחה בעיר המזרחית: מתחמים חבויים מאחורי חומות, גדרות ודלתות חסומות בתוככי העיר העתיקה. בין השאר נתבשם ממסתריה של העיר העתיקה, נציץ לעולמות נסתרים בכנסייה הסיריאנית, בהוספיס המרוני (מר מרון), בחצר כנסיית הגואל, ובית הארחה האוסטרי, ונספר את סיפורם של אוהבי העיר לאורך השנים.

הסיור יחשוף את העושר התרבותי המדהים הקיים בעיר העתיקה על שלל העדות והקבוצות האתניות הקימות בה – לבנונים, מצרים, יוונים, גרמנים, רוסים ועוד. דרך חצרותיהם ומנהגיהם ייחשפו חצרות נסתרות, תצפיות מרהיבות וסיפורים מרתקים.

פסטיבל ירושלים לאמנויות מתקיים זו השנה השביעית ברציפות על ידי האגף לאמנויות בעיריית ירושלים, בחגיגה גדולה של עשרות מופעי תרבות מגוונים הנוגעים בתחומים שונים של אמנות: מחול, תיאטרון ומוסיקה. מוסדות תרבות ירושלמיים חשובים יארחו מאות אמנים ויוצרים, מקצועיים וחובבים, שיעלו מופעי תרבות ואמנות הפונים למבוגרים וילדים, חילונים ודתיים, יהודיים וערבים, ולכל אוהב תרבות.


טל. 02-6418682, 02-6447635

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר