קוקה קולה יישמה פתרון מבוסס טכנולוגיית RFID למעקב אחרי כניסת ויציאת משאיות

הבחירה בחברת LogiTag ליישום הפרוייקט בקוקה קולה באה לאחר תהליך בחינה ארוך שכלל יישום של המערכת בתנאי פיילוט במרכז הלוגיסטי של חברת קוקה קולה בשורק

קוקה קולה יישמה פתרון מבוסס טכנולוגיית RFID  למעקב אחרי כניסת ויציאת משאיות, באמצעות חברת LogiTag. זאת לאחר תהליך בחינה ארוך שכלל יישום של המערכת בתנאי פיילוט במרכז הלוגיסטי של קוקה קולה בשורק.

המערכת מאפשרת קבלת מידע אוטומטי בזמן אמת על כניסה ויציאה של משאיות התובלה והחלוקה ממתקני החברה. בנוסף לנתוני כניסה ויציאה מספקת המערכת מידע גם על תורי המשאיות המצויות מחוץ לשערי המרכזים באמצעות טכנולוגיות GPS. הפתרון שיושם על חברת LogiTag המשלב RFID -ו GPS מוגדר כייחודי מסוגו בארץ ובעולם, ומביא לידי ביטוי את היתרונות של כל אחד מהטכנולוגיות לכלל מערכת שמספקת מענה מושלם לצרכים, כפי הוגדרו על ידי חברת קוקה קולה.

"השימוש במערכת מאפשר לחברת קוקה קולה לקבל מידע אמין וזמין ללא מעורבות של השומרים בשערים השונים לגבי תנועת המשאיות באתרי החברה", אומר שלמה מתתיהו, מנכ"ל לוג'יתג. "המערכות המתקדמות שהותקנו בחברה יאפשרו למנהלי החברה לקבל מידע מלא, רציף ואמין על כל תנועה של משאיות בתוככי מתקני החברה ולאפשר להם להמשיך ולהתייעל ולחסוך מאות אלפי דולרים בשנה".

מידע זה מאפשר לחברה לנתח בצורה יעילה את יעילות מערך השינוע וההעמסה של המשאיות באתרי החברה השונים, ובכך להביא לשימוש אופטימלי של צי המשאיות ולמנוע המתנות ואובדן זמנים יקר של המשאיות בכלל ומשאיות התובלה בפרט.

במסגרת הפתרון הותקנו תגי RFID ומערכות זיהוי מיקום גיאוגרפי בכל אחת מהמשאיות של החברה. בשערי המרכזים היצוריים והתפעוליים הותקנו מערכות זיהוי המאפשרות בין השאר זיהוי כיוון אוטומטי של המשאית. המידע המתקבל ממערכות ה- RFID ומערכות המיקום הגיאוגרפי (GPS) מועבר לתוכנת הניהול LogiPlatform Server של חברת LogiTag ולאחר עיבוד קצר מועברים הנתונים לשרתי החברה ומשם למערכת הדוחות והתראות המתקדמת של חברת קוקה קולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר