קיוסק אלקטרוני מותקן בסופרמרקטים ומציע מתכונים של שפים ידועים

קיוסק אלקטרוני מסוג חדש, המאפשר לצרכנים לקבל מתכונים של שפים ידועים, נוסה בהצלחה בארבע חנויות סופרמרקט בקליפורניה. כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות.

חברת ShoptoCook שפיתחה את הקיוסק, הגיעה להסכם שת"פ עם חברת Hass Avocados ממקסיקו, שבמסגרתו מתבצע קידום מכירות למתכונים המבוססים על אבוקדו.
צרכנים מקבלים מהקיוסק את המתכונים, וכתוצאה מכך עולות באופן ניכר המכירות של האבוקדו.

"התברר לנו שתכנית המתכונים המתבצעת באמצעות הקיוסק, מתקבלת היטב על ידי הלקוחות, ומגבירה את המכירות" אומרת קארן פטרסון, הדוברת של רשת הסופרמרקטים בלום.
הצרכנים יכולים לבחור את המתכונים הרצויים להם מתוך מספר רב של רעיונות המוצגים באופן ידידותי על גבי המסך של הקיוסק. עצם הקירבה של הקיוסק למדפים הסופרמרקט, היא שמגבירה את הקניות, שכן היא הופכת את הקנייה לכמעט אימפולסיבית.

התייחסות TRENDS: גישה קד"מית יצירתית ונכונה להגדלת המכירות בנקודות המכירה, הממנפת את החדירה המוצלחת של קיוסקים אלקטרונים בתחומים קמעונאיים מגוונים.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה