קיץ שמח במטבח – הורים וילדים מבשלים יחד

בקיץ אפשר לבשל ולאפות עם הילדים, לבנות ולקשט עוגות ועוגיות יפהפיות, ללמוד איך להכין ארוחת צהריים בריאה וארוחת ערב מושקעת, ובעיקר לבלות יחד שעות משפחתיות ארוכות של כיף אחד גדול

קיץ שמח במטבח
הורים וילדים מבשלים יחד
מאת איילת הירשמן
הוצאת ידיעות ספרים
המחיר 98 ש"ח

לאיילת הירשמן, מחברת שבעה ספרי בישול רבי מכר, יש שלושה ילדים וחודשיים של חופש גדול, אז היא פשוט נכנסת איתם למטבח; כי בקיץ אפשר לבשל ולאפות עם הילדים, לבנות ולקשט עוגות ועוגיות יפהפיות, ללמוד איך להכין ארוחת צהריים בריאה וארוחת ערב מושקעת, ובעיקר לבלות יחד שעות משפחתיות ארוכות של כיף אחד גדול.

מעבר למתכונים הפשוטים והטעימים שילדים (ולא רק הם) אוהבים, תוכלו למצוא בספר זה גם טיפים מועילים ועצות טובות לעבודה עם ילדים במטבח, ובכך להקדיש לילדכם (ולעצמכם) כמה שעות של זמן איכות משפחתי, מלמד, וכמובן מהנה.

מה יש כאן? בין השאר מתכונים ארטיקים בריאים תוצרת בית, המבורגר, פסטה ונודלס טעימים, איך לגרום לילדים לאכול יותר ירקות, עוגת שוקולד רכה ליומולדת, עוגת גינה מפוארת.

איילת הירשמן כותבת בהקדמה לספר: "זה לא ספר בישול לילדים שמבשלים לבד, אלא לחוויה משפחתית משותפת במטבח. כזאת שמעוררת גאווה נעימה, גם אצל הילדים, וגם אצל ההורים. אני מאמינה ששיתוף ילדים בעבודת המטבח תורם לחינוך שלהם לעצמאות – כשאתה לומד להכין את האוכל שלך בעצמך, אתה הופך לאחראי יותר… אתה הופך לאכלן מודע יותר, בריא יותר, יצירתי יותר. ובינתיים, בקיץ, לבלות במטבח זה פשוט כיף גדול. בין הערבובים, ההקצפות והקישוטים, מגיעות גם השיחות הכי טובות איתם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר