קלואליס חוגגת עם יקבי הבוטיק

קלואליס ערכה את אחד מאירועי היין היותר מושקעים והמוצלחים בעת האחרונה. בכל שנה בחודש מאי מקיימת המסעדה את פסטיבל יקבי הבוטיק, ולכך נוסף גם יום ההולדת ה- 8. אוכל, יין, מוזיקה טובה – מה צריך יותר?

קלואליס, מסעדת השף ויקטור גלוגר ברמת-גן, אשר שמה ניתן לה מהחיבור בין שני שמותיהן של בנותיו של השף, קלואה וליס ערכה ביום שישי 14 במאי, את אחד מאירועי היין היותר מושקעים והמוצלחים בעת האחרונה.
ויקטור ותנור הפיצותלא מדובר בסעודה בחלל המסעדה או בארוחה ראויה ויקרה ככל שתהיה, אלא בהפנינג חוץ שהתקיים ברחבה המרכזית שבחזית המסעדה, לרבות פינות הסבה וישיבה על המדשאה שממול.

"בית עורק" העצום, שבתחתיתו ממוקמת המסעדה, הטיל את צלו על הרחבה בה התקיים האירוע ,ולפיכך מזג האוויר שבחוץ הרחיק את חומה של השמש, ואפילו הביא עמו איזו שהיא רוח קלילה ונעימה, שרק תרמה והוסיפה לאווירה.

כמו בכל שנה בחודש מאי, מקיימת מסעדת קלואליס את פסטיבל יקבי הבוטיק, כאשר כל אחד מ- 13 יקבי הבוטיק עמם עובדת המסעדה, יציג יין אחד במחיר מיוחד בעמוד הראשון של התפריט .

על מנת לחשוף בפני מיטב קהל הלקוחות הקבועים של קלואליס את מגוון היינות של אותם יקבי בוטיק, התקיים הפנינג רב-משתתפים זה, שאמנם היה סגור לקהל הרחב, אך נועד והיה פתוח לרווחה לכל חברי מועדון היין של המסעדה, כנגד רשימת מוזמנים ברורה וסגורה, אשר נבדקת בקפידה – וגם בחביבות רבה – בכניסה.

קהל אוהדים לא קטן, מלווה בנאמנות רבה ובאהבה גדולה למאכלים שלו, את השף ויקטור גלוגר יליד ארגנטינה, עוד מימיו במסעדות דלי-דג ודגים 206. האהבה של ויקטור ליין וליינות מצוינים גם לטעמו, באה לידי ביטוי בקיומם של לא פחות מאשר חמישה מקררי יין במסעדה, ועוד חדר יין נפרד שם נשמרים היינות היקרים ביותר.

האירוע אף ציין חגיגות 8 שנים להיווסדה של המסעדה, כך שאם מחפשים עוד סיבה למסיבה, הרי החיבור של יין, ייננים ואוכל טוב, היה כאן בשפע.
לכבוד האירוע, וכמחווה למאכל האהוב על ויקטור, יובא במיוחד לכבוד האירוע מחו"ל תנור פיצות מקצועי שהועמד ברחבת החצר. כאן הוטעמו ללא הרף פיצות נהדרות, האחת מרגריטה והאחרת עם פירות ים ופסטו ריחני וירקרק.
את מוסיקת הרקע בסגנון צרפתי חושני, תרמו צמד נגנים נפלאים הנקראים THE DER WELLERZ.

את מסיבת יקבי הבוטיק ייצג שלל עשיר של יינות מ- 13 היקבים הבאים: יקב ברבדו כרמי יוסף – אשר יוצג על ידי היינן פרופסור עודד שוסייב ואיגי אלוני. יקב פלטר – עם ניר פלטר, אחיו של טל פלטר היינן. יקב ססלוב  – עם בארי ורוני ססלוב.

ברבדובארי ורוני ססלוב

מיקב טוליפ הגיעו רועי יצחקי הבעלים והיינן תמיר ארצי. יקב המערה  – היינן ששון בן אהרון. יקב צורעה – המנכ"ל אורי רן והיינן ערן פיק. 
יקב טריו יוצג על ידי קובי ואורנן שקד. יקב מאור – היינן דני מאור. יקב פלאם – גלעד פלאם לצד אביו ישראל פלאם. יקב מרגלית – אסף מרגלית ומנהל השיווק עודד שוהם. וכן יקב יתיריקב קלו דה גת ויקב קסטל.

טריו

בין היינות בלטו במיוחד לטעמי האישי, השורש 2007 של צורעה, רוזה 2008 הרוזה המפתיע של קסטלהמפתיע של קסטל על טהרת המרלו, הסוביניון בלאן של פלטר, הקברנה סוביניון רזרב 2005 של ססלוב, והאניגמה של מרגלית.

ואיך אפשר להטעים יינות כל כך נפלאים מבלי נגיעות קלות ממבחר מאכלי המסעדה ויצירתיותו של השף ויקטור גלוגר, ואלו היו כאן ובשפע של צבעים וטעמים; החל מבריוש שעליו גבינת שמנת וסלמון מעושן, קנאפס של איולי חרדל וסינטה צרובה, קבב בורי במטבל ג'יג'יק – שהוא יוגורט כבשים עשוי עם נענע ומלפפון ירוק קצוצים יחדיו, דרך קראב-קייק (עוגת סרטנים) עם רוטב צ'יפוטלה, פירות ים על מצע אורז ריזוטו שחור, שרימפס מטוגנים בטמפורה מוגשים עם מטבל איולי, סלט ירקות קצוצים דק, טרטר של טונה אדונה, שלל גבינות מצוינות של משק יעקובס, עמדת קפה ולצדה בקבוקי ויקטור ועודד שוסיוב מכרמי יוסףמים מוגזים או רגילים קרים, ולקינוח פטיפורים של שוקולד וגלידת סורבה פירות מרעננת.

מזל טוב לאנשי קלואליס לרגל יום ההולדת, ושאפו לעידוד יקבי הבוטיק הישראלים.

מחירי יינות פסטיבל יקבי בוטיק ישראלים  בקלואליס:
יקב ברבדו – שרדונה 2008 – 115 ₪
יקב המערה – המערה 2006 – 205 ₪
יקב טוליפ – סירה רזרב 2007 – 140 ₪
יקב טריו – סיקרט 2008 – 160 ₪
יקב יתיר – מרלו שיראז קברנה 2006 – 165 ₪
יקב מאור – סירה 2006 – 230 ₪
יקב מרגלית – אניגמה 2008 – 325 ₪
יקב ססלוב – אדום קברנה סוביניון 2006 – 125 ₪
יקב פלם – קברנה סוביניון רזרב 2007 – 215 ₪
יקב פלטר – פינו נואר 2008 – 235 ₪
יקב צרעה – שורש 2007 – 170 ₪
יקב קלו דה גת – שנסון 2009 – 120 ₪
יקב קסטל – C שרדונה 2008 – 220 ₪

קלואליס
בית עורק, דרך אבא הלל סילבר 16, רמת גן
טל. 03-5759060
חניה צמודה למסעדה

צילום: דני רובין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר