קפה נואר: נוסטלגיה תל אביבית בטעמים חדשים

"קפה נואר" הפך כבר מזמן למוסד תל-אביבי שצומח מתוך הווי החיים התל אביבי ומפרה אותו. גם אם תחפשו היטב, לא תמצאו במקום מילימטר שלא הושקעה בו מחשבה

"קפה נואר" הפך כבר מזמן למוסד תל-אביבי שצומח מתוך הווי החיים התל אביבי ומפרה אותו. גם אם תחפשו היטב, לא תמצאו במקום מילימטר שלא הושקעה בו מחשבה.

המקום נחלק למרפסת אירופאית מוארכת, כיסאות סביב בר מקסים, וחלל מרכזי עם חלונות ענק שצופים לרחובות אחד העם ונחמני. החלל המרכזי נחלק לשניים באמצעות מדרגות. מוסיקת רקע שקטה ואור נרות, יוצרים אווירה נעימה ורומנטית . כמעט בכל שעות היום והלילה המקום הומה סועדים: החל ממשכימי מאנשי עסקים משכימי קום, דרך תושבי השכונה שמגיעים לארוחת בקור מאוחרת, סועדי העסקיות בצהריים (שחוזרים שוב ושוב לשניצל הכי טוב בעיר) ועד לבלייני הלילה.

על מתיחת הפנים שעבר המקום לאחרונה אחראי האדריכל אורי בן דרור (האמון על סבסטיאן , למינה ,ארליך ורבים אחרים), והיא שומרת על הקו המקורי, החמים והאירופאי של קפה נואר, ומעדכנת אותו.

התפריט של קפה נואר עבר לאחרונה מתיחת פנים ושדרוג בידי השף שי כספי. כספי מגיע מהמטבח של ברברסקו , קלואליס ומסעדת קנראייט שבאיביזה ספרד, ומתמחה בבישול ים-תיכוני צרפתי. התפריט החדש של קפה נואר משלב מנות חדשות ומיוחדות כמו קסולט פירות ים וזעפרן (84 שקל), אנטריקוט ברוטב בורדלייז (85 שקל) או רביולי סרטנים עסיסי ברוטב סרטנים וג'ינג'ר (68 שקל), לצד מנות ישנות ואהובות כמו השניצל המנחם של קפה נואר ( 49 שקל).


"קפה נואר" – ביסטרו, בית קפה
אחד העם 43, תל אביב
טלפון: 03-5663018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר