קפוא-זן תפיץ את מוצרי המזון הטבעוני של מותג משומשו

יצרנית המזון הטבעוני רושמת צמיחה של כ-90% במכירות ברבעון הראשון של 2021. החברה מרחיבה את המפעל ומשקיעה במערכי ייצור ואריזה מתקדמים, במטרה לתת מענה לביקוש הגובר ולפעילות הייצוא

יצרנית מוצרי המזון הטבעוני "משומשו" בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, חתמה על הסכם הפצה עם חברת קפוא-זן שבמסגרתו תפיץ החברה את מגוון מוצרי משומשו ברשתות המזון הקמעונאיות ובשוק המוסדי בפריסה ארצית. קו המוצרים כולל גבינות טבעוניות קשות, ממרחים בסגנון  גבינת שמנת, חמאה טבעונית, תחליפי בשר ארוזים, וכן סדרת מוצרי מאפה חדשה הכוללת מיני בורקס במילוי פטה טבעונית, מיני בורקס טבעוני במילוי בסגנון פיצה, ובמילוי "בשר". בכוונת החברה להרחיב את קו הפצת המוצרים ולהגיע במהלך השנה הקרובה לכ-1,500 חנויות ונקודות מכירה בכל הארץ.

מבחר גבינות טבעוניות של משומשו. צילום twentythree

חברת קפוא זן תעשיות מזון, בבעלות פרטית מלאה, הוקמה לפני למעלה מ- 30 שנה, והיא מהחברות הוותיקות ביותר בתחום המזון הקפוא והמצונן, כאשר היא מתמחה במתן שירותי שיווק, הפצה, אחסון ושינוע.

סדרת ממרחים טבעוניים בסגנון שמנת של משומשו. ללא חומרים משמרים, אינם מכילים סויה, גלוטן, לקטוז או כל אלרגן אחר. צילום גיא צורף

במשומשו אומרים כי שנת הקורונה 2020 הביאה לגידול משמעותי בשוק הטבעוני. החברה רשמה גידול של כ-40%  במכירות שנת 2020 לעומת 2019, וכמעט הכפילה את מכירותיה ברבעון הראשון של 2021 לעומת השנה הקודמת. אייל אדוט, מנכ"ל משומשו, אומר כי המהלך עם קפוא-זן נועד להרחיב את הפעילות בשוק המוסדי, בכללו בתי מלון, פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה ומסעדות. כמו כן בא לתת פתרון שיווקי ולוגיסטי רחב בשוק הקמעונאי, כולל ברשתות בהן לא שווקו מוצרי "משומשו" עד היום, כגון רמי לוי, ויקטורי.  לאור הצמיחה המשמעותית בשוק הטבעוני בשנת הקורונה והגידול המהיר ביצוא, החברה משקיעה בהרחבת המפעל ובפסי ייצור ואריזה מתקדמים, שיאפשרו גידול משמעותי בכמויות ובמגוון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר