קרלסברג תטיס 12 צרכנים למשחקי חצי-גמר וגמר יורו 2008

במהלך המבצע שיתקיים עד 25.5.08, כל מי שיזמין קרלסברג מהחבית יקבל תחתית גירוד עם קוד מבצע שאותו הוא יוכל לשלוח ב-SMS או להזין אותו באתר המבצע באינטרנט ולהשתתף בהגרלה שבועית

קרלסברג מעניקה הזדמנות ליושבי הפאבים והמסעדות אשר שותים קרלסברג, להשתתף במבצע בו יוכלו לחוות את חווית הכדורגל של יורו 2008 במלואה, כצופים במשחקי הגמר וחצי הגמר.

במהלך המבצע שיתקיים עד 25.5.08, כל מי שיזמין קרלסברג מהחבית יקבל תחתית גירוד עם קוד מבצע שאותו הוא יוכל לשלוח ב-SMS או להזין אותו באתר המבצע באינטרנט ולהשתתף בהגרלה שבועית.

המבצע חל גם על אריזת שישיות קרלסברג, בקבוק 330 מ"ל ובקבוקי 500 מ"ל הנמכרים ברשתות השיווק ובמכולות השכונתיות. בחלקה הפנימי של כל תווית מבצע מופיע קוד מיוחד אותו יש להזין באתר האינטרנט בכתובת: carlsberg.co.il או לשלוח אותו בהודעת SMS למספר 2400.

בכל שבוע יוכל אחד המשתתפים לזכות ב"כרטיס הזהב" לו ולשני חברים למשחק חצי הגמר שייערך ב-25.6.08 בבאזל, או למשחק גמר יורו 2008 שייערך ב-29.6.08 בוינה.

חבילת האירוח כוללת: חבילת טיסה ואירוח VIP + כרטיס כניסה למשחק. ככל שמזינים יותר קודים, גדל הסיכוי לזכות בהגרלה ולטוס עם שני חברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר