קרם קפה למבקרים ולעובדים באזור תעשייה פולג-נתניה

בהדרגה מסתמן אזור התעשייה פולג בנתניה למקום בילוי של השרון. עתה נפתח "קרם קפה" – בית קפה מעודכן, מעוצב ועשיר בטעמים, השייך לאלי ורונית שלו, ושוכן בסמוך למסעדה האיטלקית "פומודורו" שבבעלותם.

התפריט מציג מגוון אופציות למשכימי הקום, לאנשי עסקים, למי שרוצים לאכול אוכל טעים ואיכותי, ולבליינים של הלילה. על התפריט אמונים שחר ברנע ואלון יפת (קפה נואר, סבסטיאן), שבנו אוכל מותאם לכל שעות היממה.

בוקר:
קרם קפה מתגאה במגוון ארוחות בוקר מפנקות: בוקר ישראלית (41 ₪), בוקר בריאות (22 ₪), בוקר פראנץ' (21 ₪) וכד', שהולכות יחד עם קפה איטלקי איכותי "קרם קפה" האיטלקית, או שתייה קלה.

צהרים: עסקיות צהרים המוגשות בין השעות 12:00-17:00 מציעות מגוון אופציות: החל ממגוון כריכים (34-38 ₪),טוסטים
(32 ₪), ראפים (32-44 ש"ח) וסלטים (33-41 ₪); ועד למנות חמות כגון: שניצל עוף (33 ₪), חזה עוף עם עשבי תיבול (33 ₪), כנפיים ברוטב טריאקי (32 ₪), ועוד. כל המנות מוגשות בליווי צ'יפס, תפוד בתנור, או סלט ירוק.

לילה: בלילה תוכלו לגלות איך בית הקפה משנה את פניו והופך לבר עם תפריט לילה עשיר, ובו מנות קלילות שנוצרו במיוחד לשעות הקטנות, תפריט יינות, תפריט אלכוהול ובירות מהחבית, כל זה עם אווירה ומוסיקה נעימה.

לעיצוב אחראיים ירון שילת ואבי אזולאי מ"ארק סטודיו" (שעיצבו את Bleecker בהרצליה). המעצבים יצרו קפה-מסעדה מודרני, עם נגיעות של רטרו וחום. במרכז החלל ממוקם בר מרשים בצבע שמנת עם 15 מקומות ישיבה ומסך פלזמה גדול, שקורא לכל האוהבים והבליינים של הלילה להגיע וליהנות מהאווירה הקסומה.

קרם-קפה
גיבורי ישראל 7, אזור תעשיה פולג-נתניה
טל. 09-8859996


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר