ראש השנה במסעדות. יהיה טעים

מסעדות ברחבי הארץ מזמינות לארוחה משפחתית לצד מנות חג מיוחדות על טהרת המסורת ומטעמי הארץ, דבש, סילאן, פירות, יינות מובחרים. שתהיה שנה טובה ומתוקה

מקום בלב פותחת שולחן חג לקראת החג
לקראת ראש השנה, מסעדת הגן "מקום בלב" ברעננה פותחת שולחן חג גדול ועשיר בכניסה למסעדה. שולחן החג יוצב מעתה ועד לכניסת החג.
בשולחן הגדול מבחר לחמי חג מיוחדים, מאפים ועוגות, תבשילים, טפנדים וממרחים הכל תוצרת המסעדה, יינות בוטיק ישראליים, גבינות משק ועוד.
במקביל, ביימים רביעי וחמישי 24-25.9 בשעות אחר הצהריים, תתקיים סדנא פתוחה לבישולים לחג. השפית מירב פוריץ (פודארט, מרצה בכירה בתדמור) תעניק לבשלנים החובבים ולקהל הלקוחות טיפים לבישול לשולחן החג. בין המנות שיוכנו – כדורי בשר ברוטב רימונים, אורז ירוק עם עשבי תיבול, מטבלים לחג ועוד. סדנת הבישול פתוחה לקהל הרחב וללא תשלום.
שעות פתיחה בחג: ערב חג – יום שני – עד השעה 17:00 (עד כניסת החג), יום שלישי – המסעדה תיפתח בשעה 17:00, יום רביעי – המסעדה תיפתח בשעה 12:00.
מקום בלב, רח' פרדס משותף 5, רעננה. 09-7741575

חסילון לחגים
מסעדת 'חסילון' מציעה תפריט מנות ספיישל בסימן חגי תשרי, ומזמינה ליהנות מהטבה לחגים עם 50% על העסקית השנייה.
לפתיחת השנה החדשה מציעה מסעדת 'חסילון' בהרצליה פיתוח, תפריט ספיישלים המורכב ממנות בניחוחות אסייתיים בשילוב סימני החג. התפריט יוגש במסעדה לצד התפריט הקבוע.
השף אורן אלקובי מציע מנות כמו רוסטביף חם מצופה ברוטב תמרים בליווי מרקחת פלפלים קלויים פיקנטי, צ'יראשי זושי סלט המורכב מאורז סושי, רצועות גזר, מלפפון, ג'ינג'ר כבוש, אצות וגרגירי רימונים.
זמני העסקיות: ימים א'-ה' בין השעות 12:00-23:00. יום ו' 12:00-17:00
יום שבת החל משעה 17:00.
ההטבה תקפה בהצגת קופון מהאתרים ROL או REST.


לאכול ברשת מלונות רימונים בחגים
רשת מלונות רימונים נערכת לחגים ומציעה תפריט חג מגוון.
הרשת מונה 6 מלונות: מלון הספא והנופש רימונים גלי כנרת, מלון רות רימונים בצפת, כפר הנופש רימונים חרמון בנווה אטיב, מלון רימונים מעיין בנצרת, מלון רימונים אופטימה ברמת גן ומלון רימונים אילת.
מאיר רוזנברג שף מלון רימונים גלי כנרת מציע לערב החג:
בין השאר: גפילטע פיש עם חזרת אדומה, פילה דג סלומון שלם אפוי מעוטר בקוויאר אדום, קרפצ'יו סינטה עם שמן זית וחומץ בלסמי, פילה דג אמנון בסגנון אוריינטלי, דג דניס בשמן זית ועשבי תיבול.
כתף עגל חלב ממולא עם פיסטוקים וצנוברים בפריסה, פריסה של כתף טלה בלווי רוטב מנטה ורוטב פלפלת, פריסה של אנטרקוט עם עצם (פריים רויאל)
צלי בקר ברוטב פטריות
ניסים לוי שף מלון רימונים אילת מציע לערב החג:
בין השאר: קרוביו: אסאדו בקר, צ'וריסוס, גולש הונגרי, לשון ברוטב יין אדום, מוסקה ברוטב עגבניות. דג סלמון צרוב ברוטב טריאקי על מצע של כרוב מבושל ביין אדום סויה, פילה אמנון אפוי בתחמיץ.
קרוו: כתף כבש בדבש שום ורוזמרין, עגל על מצע של פירה שורשים ברוטב פלפלת, אוסובוקו עגל ברוטב ירקות שורש, צלי בקר ברוטב פטריות שורש, תבשיל בשר ראש.


ארוחת חג ראש השנה תשס"ט במלון כפר המכביה
מלון הסוויטות "כפר המכביה" ברמת-גן מציע ארוחת חג לראש השנה תשס"ט. ארוחת החג תהייה בהגשה.
התפריט שהוכן על-ידי השף גיא רודובסקי, כולל בין השאר:
מנה ראשונה: פטה כבד אווז על מצע של בריוש בריבת בצל וצ'אטני רימונים;
או  סביצ'ה סלמון טרי בליווי טוויל עשבים בשמן עירית; מרק עוף של סבתא בליווי ניתחוני עוף וירקות רעננים.
מנה עיקרית: צלע עגל חלב צלוי עם ירקות שורש ודבש תמרים על מצע של פירה ירוק ברוטב יין אדום;  או עופיון צלוי בדבש וסויה מונח על כרוב אקזוטי מאודה
ברוטב תפוחים וקלבדוס.
קינוח: מנג'רי שוקולד לוהט ברוטב פטל טרי וסורבה לימונצי'לו, או אטאיף: כיסוני בצק ממולאים באגוזים וקינמון , בקולי מנגו וקולי פירות יער, בליווי סורבה לימונענע.
מחירים לארוחת החג: מבוגר – 300 ש"ח, ילד – 150 ש"ח.

Seatara   – מנות מיוחדות בהשראת חומרי הגלם המאפיינים את החג

מסעדת Seatara' ' חוגגת את השנה החדשה עם יין משובח, מנות מיוחדות עם רימונים, דבש וסילאן, בתוך המסעדה עם מוסיקה נעימה או בחוץ במרפסת עם בריזה מלטפת. לסועדים ארוחה מלאה תוגש כוס שמפניה על חשבון הבית.

בתפריט המנות המיוחדות:
טרין כבד אוז במרמלדת תפוחים, דבש וקולי רימונים –  75 ₪
קלמרי טרי ממולא בבשר ראש לוקוס על קרם שורשים וסילאן – דבש תמרים – 75 ₪
דואט צלע טלה ופילה בקר עם גראטן תפוח אדמה ותפוחי עץ בציר טלה ונקטר תפוחים – 160 ₪
בצל ממולא בבשר טלה ותבשיל ירקות שורש עם יין אדום ומיץ רימונים – 99 ₪
Seatara, רח' רוזנבלום הרצל 8, "סי אנד סאן", תל אביב,
טלפון: 03-6996633
בערב ראש השנה המסעדה פתוחה מ- 8:00-17:00 ולמחרת מ- 9:00 בבוקר.

 
 
THE MEAT & WINE CO – תפריטי מנות בשריות על טהרת מטעמי הארץ
המסעדה מציעה תפריטי מנות בשריות על טהרת מטעמי הארץ הטובים, ובשילוב  רטבים מיוחדים ויינות מובחרים, במהלך שבוע לפני ראש השנה, כל הסועדים יתכבדו בכוסית דבש ותפוחים לטבילה לשנה מתוקה. השף יניב עדן יצר תפריט ספיישלים ברוח ראש השנה. מנות לדוגמא:  סלק ממולא בבשר ראש מבושל בציר בקר ויין רימונים; סטייק לוקוס בתוספת ריזוטו ,עלי גפן ורימונים; מוס תמרים לחים עם סילאן וסיגר תפוח ואגוזים.
'THE MEAT & WINE CO' רחוב שנקר 16, הרצליה פיתוח,
טלפון, 09-9567006,
www.meatandwine.co.il.

המסעדה סגורה בערב החג ובימי החג.

מסעדת 'פאסיפיק' בקראון פלזה תל אביב – לסעוד באלגנטיות אל מול חופי הים התיכון
'פאסיפיק' מקבלת את ראש השנה עם מנות מיוחדות לעונה המשלבות דגים, הדרים, ושילובים  בין אוכל צרפתי וניחוחות אסייתים.

בין המנות הראשונות: קרפצ'יו בקר עם סלט הדרים ברוטב ויניגרט סויה, בעיקריות: סטייק אנטיאס על ריזוטו אסייתי ברוטב סצ'ואן, דניס מטוגן ברוטב סאקה עם ירקות מוקפצים.
מסעדת 'פאסיפיק', הירקון 145 תל אביב (במלון קראון פלאזה) טל' 5201169 – 03.
המסעדה סגורה בערב החג ובימי החג.


איזבל – בר פירות הים החדש במתחם הארבעה בתל אביב

לכבוד החגים ובאווירה המשפחתית של חודש אוקטובר, תגיש איזבל מיקסים ממגוון סוגים של פירות ים. למשל:
מיקס שרימפס (בלאק טייגר,וואנמה, קריסטל וג'מבו) – 82 ₪, מיקס צדפות (מולים, וונגולי, קוקי סן ז'ק) – 82 ₪, קריספי מיקס (פלאפל שרימפס, קלמרי בציפוי זרעי חרדל, סרטן רך שיריון בפנקו, קט פיש מצופה) – 82 ₪.

'איזבל'- בר פירות ים. רח' הארבעה 16, תל אביב טלפון: 03-5610630


מסעדת 'ימאקה' מציעה באוקטובר מנות ספיישל מיוחדות של השף אודי אסרף ב 89 ₪.

מסעדת 'ימאקה' יוצאת לרגל החגים עם תפריט חגיגי במיוחד, עשיר בבשרים ודגים עשויים בליווי ירקות ותבלינים מעוררי תאבון. בין המנות: קונפי שוק אווז על תבשיל בורגול צ'טני דלעת, גרעיני חמנייה ובצלצלי שאלוט, פילה מוסר ים על דוקסל עגבניות תמר ופטריות שיטאקה כוסברה טרייה וזיתי קלמטה. מרק קרם כרובית וזעפרן בזוק שומן אווז. פילה ברבונייה אפוי בתנור על סלטון של אדממה, עגבניות לחות, אספרגוס ובצל ירוק.
'Yamaka' ('ימאקה'), אריה שנקר 16 הרצליה פיתוח, הרצליה.
טלפון: 09-9562090.

המסעדה סגורה בערב החג ובימי החג.


בראנץ' חגים ב"חטאים מתוקים" נווה צדק – בימי שישי באוקטובר

בימי שישי של אוקטובר:  3.10, 10.10, 17.10, 24.10, 31.10   –  קונדיטוריית הבוטיק "חטאים מתוקים" בכניסה לשכונת נווה צדק מזמינה לחגוג את ימי "הגשר" בין החגים בבראנץ' המהולל של ימי שישי.
לתפריט העשיר של בראנץ' "חטאים מתוקים" יתווספו לרגל מועדי ישראל עוגות דבש האפויות עם תפוחי עץ טריים (מתכון סודי של ליאת גבאי קונדיטורית "חטאים מתוקים"), קעריות דבש בטעמים שונים והפתעות נוספות. כל אלה מתווספים לתפריט העשיר של "חטאים מתוקים" הכולל מגוון ממרחים (גווקמולי, טונה, ביצים) סלטים, קישים ומאפים. מגוון עשיר של גבינות רכות וקשות, פרצ'לס (כעכים), לחמים עשויים בעבודת יד, עלי גפן ממולאים, יוגורטים ועוד.
המחיר 59 ₪ בסגנון הגשה חופשי בופה (כשר) כולל שתייה קרה וחמה. בין השעות 09:30-14:00
'חטאים מתוקים', (כשר), רחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק,
תל אביב, טלפון: 03-5162708,
www.2eat.co.il/Hataim

 

רשת מסעדות ג'פניקה מקבלת את ראש השנה בסושי קישוט מיוחד

הקישוט יעטר את כל המנות של הרשת: סושי, רול של סלמון מעוצב בסמל היפני של ה"אינג ויאנג" סמל השלמות היפנית – לשנה של הצלחות ושלמות בכל תחום.
בנוסף, לתקופת החגים מציעה ג'פניקה רול "טורי תן" תשס"ט – רול פוטו-מאקי, אינסייד-אאוט, ממולא בפרגית מושרת בטריאקי במילוי שיטאקי, עירית, מלפפון, אבוקדו וטוביקו (ביצים של דג מעופף). הרול מצופה בפירורי ביצה קשה (8 יחידות. 30 ₪).

סניפי רשת ג'פניקה – ת"א, ירושלים, רעננה, הרצליה וחיפה.

רשת מסעדות ג'פניקה סגורה בערב החג. בימי החג – בהתאם ללוח העבודה הרגיל של המסעדה.

 – בג'פניקה ירושלים

מסעדת 'כרמים' – תפריט טעימות חדש

מסעדת 'כרמים' והשף סהר רפאל חונכים במהלך ראש השנה וחודש אוקטובר את תפריט ארוחת הטעימות החדש של המסעדה. שמונה מנות נבחרות מהתפריט של המסעדה ובניצוחו של השף סהר רפאל. בין המנות: נפוליאון פורטבלו חצילים – שכבות של פטריות פורטבלו וחצילים עם גבינות צאן ברוטב קרם בזיליקום, אורנג'ינו – כדורי ריזוטו עם גבינת צאן, עגבניות מיובשות, זיתי קלמטה ועשבי תיבול בציפוי פריך מוגש ברוטב יוגורט,  סלט חם – נגיסי פרגית, פטריות פורטבלו ועגבניות מיובשות, בצל סגול ואגוזי מלך מוקפצים בשמן זית, שום ולימון על מצע חסות וירקות טריים. את ארוחת הטעימות יש להזמין מראש. 170 ₪ לסועד.
כרמים – מושב סגולה 8 ק"מ דרומית לצומת קסטינה, על כביש ת"א-ב"ש (ציר 4), טל': 08-8505859
שעות פתיחה: 24:00-09:00 (כל ימות השבוע). המסעדה סגורה בערב החג.


מבצע במסעדת 'עב בשר' בראש השנה ובחג סוכות

בראש השנה ובסוכות מציעה מסעדת 'עב בשר' מבצע היכרות לכל בני המשפחה – המבצע מיועד לזוג מבוגרים ושני ילדים עד גיל 8, שיזמינו שתי מנות עיקריות מהתפריט ויוכלו להזמין ארוחות ילדים ממבחר מנות הילדים שבתפריט – על חשבון הבית . 
מסעדת 'עב בשר' – רח' המחשב 1, אזור תעשיה דרומי פולג, נתניה,
טל. 09-8859599

המסעדה תהיה סגורה בערב ראש השנה וביום החג הראשון ונפתחת ביום החג השני. פתוח כרגיל בחג סוכות.

 

מסעדת JOSEF – מנות מיוחדות בניחוחות דבש ורימונים

מנות מיוחדות בניחוחות דבש ורימונים, יחכו לסועדים בתקופת החגים במסעדת JOSEF בכניסה לפארק המדע ברחובות. בין המנות:  פטה כבדי עוף – ממרח עדין של כבדי עוף רכים בניחוח אווז וברנדי, מוגש בליווי קונפי אגסים ביין, סירופ רימונים.  סלט ירוק – עלי בייבי מיקס בשילוב רצועות דקיקות של מלפפון, בצל ירוק, מיני נאצ'וס קראנצ', טבולים בוינגרט בלסמי ודבש בעיטור בוטנים מסוכרים וציפס סלק.

מסעדת JOSEF – רח' המדע 1, פארק המדע, רחובות טל': 08-9465552

 

השף ניר צוק מציג: ארוחת חג בהתאמה אישית

השף ניר צוק  (מסעדת "קורדליה" וביסטרו "נועה") מציע לקראת ראש השנה ארוחת גורמה חגיגית בהתאמה אישית.
ארוחת החג יכולה לכלול מנות בהן הלקוח מעוניין, לפי טעמו ואהבתו, החל ממנה ראשונה ועד מנה אחרונה, לפי מספר האנשים המוזמנים לארוחה. מחיר ליחיד בהזמנת ארוחת חג החל מ- 400 ש"ח.
את סוגי המנות, הטעמים והמרקמים ניתן להזמין במסעדה בפגישה אישית עם השף, או לחלופין בטלפון: 03-5184668.

 – בקורדיליה

 – בביסטרו נועה

 

ארוחת חג במלון הסקוטי בטבריה

המלון הסקוטי בטבריה, נערך לארוחת חג לכבוד ראש השנה. המלון נוהג לחגוג את חגי שלוש הדתות, ולרגל האירוע הכין תפריט חג חגיגי הכולל ארבע מנות המשלבות מסורת, קולינריות וטעמים גליליים. הארוחה תיערך ביום שני, ה-29 בספטמבר החל מהשעה 19:00-21:00. מחיר לסועד שאינו אורח המלון: 375 ₪ לאדם.
מה בתפריט?

מנות פתיחה המורכבות מגפילטע פיש ביתי, כבד קצוץ מסורתי, תאנים טריות ברוטב בלסמי, גבינות גליליות, סלט תפוחי אדמה ואנטי-פסטי מירקות העונה. לאחריו מוגש מרק פטריות צח בעשבי תיבול ויין לבן. המנות העיקריות כוללות כתף כבש בסיידר ותפוחי עץ בפריסה, שוקי אווז בדבש תמרים, כרעי עוף במילוי פטריות פורטבלה ודג בורי מהכנרת ברוטב פיקנטי. לצידן מגוון תוספות: אספרגוס בחמאה מזוקקת גזר מזוגג בשזיפים, אורז עם רימונים וצנובר ותפודים אפויים בחרדל ודבש. ולקינוח מטעמים תוצרת המלון.

לפרטים נוספים ולהזמנות: 04-6710710, www.scotshotels.co.il.

מסעדת דגים 206 – תפריט בריאותי חדש עם פירוט קלורי לכל מנה
לקראת תקופת החגים, מסעדת דגים 206 מציעה תפריט בריאותי חדש ומרענן לכל מי שדואג מעומס ארוחות החג הכבדות. שף המסעדה, איציק הראל, בנה תפריט קל ועשיר ממיטב הדגה וחומרי הגלם ומטופל בהקפדה על דיוק הטעמים ומקוריותן של המנות. לצד כל מנה בתפריט, שמרכזו דגים ופירות ים טריים, מופיע הערך התזונתי שלה וניתן להרכיב ארוחה בת 3 מנות בפחות מ- 800 קלוריות.
בין המנות החדשות: לראשונות סביצ'ה עם טחינה גולמית, עגבניות, זיתים שחורים ופלפל ארבע עונות – 250 קלוריות (47 ₪); קינואה עם ביצי שליו, פורטובלו ושרימפס – 210 קלוריות (46 ₪); עיקריות  –  פילה סיבס בטפנד לצד תבשיל עדשים אורגניות (102 ₪); סלמון מאודה עם מיסו אדום וירקות שורש (84 ₪); קינוח  – מוס יוגורט עם פירות טרופיים וטוויל גרנולה (38 ₪); קוביית אננס עם אגס קונפי (38 ₪).
דגים 206, משה סנה 54 , טל: 03-6483030

לפתיחת השנה החדשה – מסעדת הנשיקה מציגה תפריט שכולו מעורר פריון
תפריט מיוחד שבבסיסו מרכיבים המעוררים פיריון ותשוקה מתורות ואמונות שונות. התפריט יוגש במסעדה לצד התפריט הרגיל עד 15 באוקטובר. מעבר למנות טעימות במיוחד שיעוררו את חשקן של הנשים ויגבירו את אונם של הגברים, מבטיחים בנשיקה, להגיש לכם ערך מוסף בגב התפריט המסביר על סגולותיו של כל אחד מן המרכיבים ועל האמונה או הסברה המדעית ממנה הוא מגיע. בזאת לצד  יין "בראשית" המיוצר עצמאית בתוך המסעדה.
המייסדים 37 בחצר זיכרון יעקב, 04-6390133

פותחים את השנה בקומה ה-11
במסעדת הקומה ה-11, במלון העסקים החדש קראון פלזה סיטי סנטר, מאפשרים להתחיל את השנה החדשה במתכונת של אירועי קוקטייל פרטיים. האירועים מותנים בהזמנה מראש לקבוצות סגורות של מינימום עשרים איש. את האירועים ניתן לקיים בין השעות 19:00 – 15:00 ב- 120 ₪ לאדם. מבחר של מנות סושי וסשימי, טריות וצבעוניות. מהמטבח החם מבחר מנות finger food, וקוקטיילים חגיגיים על טהרת הדבש והתפוח.
הקומה ה-11, מלון קראון פלזה סיטי סנטר, מנחם בגין 36 ת"א,
טל. 03-7774067

 

Fragola – שנה מתוקה באמת
 
השף – קונדיטורית יערה ספילטר מגלידריית הגורמה החדשה בצפון בן יהודה, יצרה קינוח חדש לכבוד השנה החדשה. הקינוח מבוסס על עוגת דבש ביתית שמשולבת עם גלידת פאי תפוחים, טעם שנרקח במיוחד לכבוד החג (39 ₪). ניתן יהיה לרכוש במקום את גלידת פאי התפוחים במהלך תקופת החג.
Fragola –  גלידריית שף איטלקית, בן יהודה 215, תל אביב,
טל. 03-5462997


Japro  הביסטרו של יקנעם – תפוח ממולא בדבש

לקראת ראש השנה החדשה נותנים בJapro-  מקום של כבוד לקינוח ומזמינים לחגוג עם קינוח מולקולרי ברוח החג.
השף יניב גור אריה יכין תפוח ממולא בדבש, אשר לצידו תוגש גלידה בטעם עוגת דבש. הקינוח יוגש במסעדה במהלך החג (29.9-1.10).
Japro, צפון יקנעם המושבה, בניין משולם לווינשטין, טל' 04-9891988


SUSHISAMBA TLV  – תפריט חדש

SUSHISAMBA TLV פותחים את השנה החדשה עם תפריט חדש, בדגש על שלל טעמים וניחוחות בשילוב המטבח הפרואני, ברזילאי ויפני על צלחת אחת, והרבה קצב. הצצה לתפריט: טונה טטאקי – טצוי, לבבות דקל, רוטב סיטרוס סוי ואבוקדו וינגרט (54 ₪); רוק פיש אה לה פלמצ'ה אספרגוס, באקצ'וי, פורטבלו ורוטב טוזזו פלפל (86 ₪); קפוארה רול- סרטן רך שריון, אבוקדו, בוסטון חסה ,בצל ירוק, חלפיניו מעושן קרמה (54 ₪).
הברזל 27, רמת החייל, תל אביב 03-6444345 
שבת – רביעי 12.00-24.00 חמישי – שישי 12.00-00.30, הלאונג' פתוח עד 01.30.

 

"פרידה קאלו" – ארוחת ערב חג לאלו שנשארים בתל-אביב

מסעדת פרידה קאלו תהיה פתוחה בערב החג, כך שכל אלו שאינם נוסעים למשפחה יוכלו לבוא לחגוג באוירה השמחה של יואב בלימן, שף המסעדה, מציע ארוחת חג בסגנון שונה ולטיני של מנות ראשונות ואחרונות: 4מנות לסועד  – 3 ראשונות, 1 אחרונה וכוס יין לבחירה – 120 ₪ לסועד. סנגריית תפוחים ויין לבן לכל סועד.
ניתן לקיים אירוע סגור של עד 15 איש בחדר הפרטי
תפריט ילדים לערב ראש השנה: שלישית המבורגרים, פיצה קאלו, שניצל ספרדי בליוווי פירה עגבניות – 33 ₪
פרידה קאלו, לילינבלום 43 ת"א, טל': 03-5660481


"לה פלאנצ'ה" – פתיחת שנה באווירה באסקית אותנטית עם ספיישלים לתקופת החג

במסעדת "לה פלאנצ'ה", בעלת המטבח הבאסקי יחגגו את השנה החדשה באווירה באסקית אותנטית.  מלבד המנות הקבועות של המסעדה, מציע השף רוברט קלוגר מנה באווירת החג – שוק טלה בקראסט של דבש ותבלינים – 78 ש"ח.  קוקטייל "קיפיריניית רימונים" חגיגי – 33 ₪.
לה פלאנצ'ה, רח' ירמיהו 54 ת"א, טל': 03-6047222
המסעדה תהיה סגורה בערב החג ותפתח שוב ביום שלישי.


גלידריית הבוטיק "שקד" בנמל תל-אביב – טעמי תפוח בדבש ועוד ספיישלים לחג
ב"שקד" espresso bar&gelateria בנמל ת"א, תוכלו ליהנות מגלידה של תפוח בדבש (12 ₪),  גלידת יוגורט רכה עם תמרים ואגוזים (18 ₪), או להתרענן עם סורבה רימונים (12 ₪) שיוגשו בקפה בנמל,  ובנוסף גם בעגלות הגלידה הממוקמות ברחבי הנמל.
שקד, נמל ת"א כניסה ראשית, טלפון: 03-6760438
יהיו סגורים בערב החג, ייפתחו בבוקר יום ג'.

 

ראש השנה מתוק ורומנטי בננה בר – ספיישלים בסימן ראש השנה
מנות ספיישל של השף פיטר שיקלושי בלוקיישן הרומנטי ביותר בתל-אביב – מסעדת ננה.

מרק עוף עם רביולי בצל וכבד עוף  – 37 ₪, סלט קינואה עם רימונים, ירקות ירוקים וגבינת פטה – 43 ₪, שוק טלה עם אורז ואורז בר ברוטב שזיפים מיובשים –  112 ₪,  שמפנייה רימונים –  30 ₪.
ננה – רח' אחד העם 1 נווה צדק ת"א טלפון:
03-5161915

המסעדה תהייה סגורה בערב החג.

 

"מל ומישל" – ראש השנה בניחוח איטלקי וזכרונות ילדות של השף
מסעדת הבוטיק "מל ומישל" האיטלקית הים תיכונית, תהיה סגורה בערב החג, ולמחרת תיפתח כרגיל. לקראת החג מציע שף המסעדה יוגב ירוס קינוח מפתיע באווירת החג: הפאי של סבתא –  עוגת פאי תפוחים מקורמלים בסילאן ודבש.
מל ומישל, רחוב בן יהודה 155, ת"א,  טלפון: 03-5293232

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר