רוחות חורף מסנטה פה: התפריט החדש של צ'ימיצ'אנגה

אבי קונפורטי מציג בצ'ימיצ'אנגה תפריט חורף אקזוטי וצבעוני, הנוגע בכל החושים. התפריט מגיש לכל סועד טעמים אהובים, מקוריים וותיקים. בין המנות החורפיות מושם דגש על מרקים, תבשילי בשר בצירים עשירים ושפע טעמים, צבעים וניחוחות של חורף

אבי קונפורטי מציג בצ'ימיצ'אנגה תפריט חורף אקזוטי וצבעוני, הנוגע בכל החושים. התפריט מגיש לכל סועד טעמים אהובים, מקוריים וותיקים. בין המנות החורפיות מושם דגש על מרקים, תבשילי בשר בצירים עשירים ושפע טעמים, צבעים וניחוחות של חורף.

המרקים מוגשים כחלק מעסקית הצהרים (88 שקל לנאצ'וס+ ראשונה + עיקרית+ חניה) ומשתנים מידי יום: מרק ארטישוק ירושלמי עם תמצית כמהין לבן ורסק צ'ילי קסקבל ; מרק שעועית צהובה מעושנת עם סלסת שורשים ושום אפוי ; מרק שעועית שחורה עם סלסת אבוקדו וחביתיות של תירס ירוק ; מרק שעועית לבנה, סלסת פטריות שחורות סלרי ושמו צ'ילי חריף

ולעיקר
סביצ'ה שורשים ופקעות של חורף עם גבינת מאנצ'גו, שמן צ'ילי ריחני ואגוזי ענק (44 שקל)- סלט בריאות, רענן פריך וקל שנעשה רק עם תחילת החורף.

גאיו אילאדו אינצ'ילדה עם בצלי ברלטה כתושים וגבינת מאנצ'גו (39 שקל) – טורטית תירס לבן עם נתחי עוף מובחר, בצלי ברלטה כתושים וגבינת מונציאגו יבשה.

לשון טלה בציר לימונים וצ'ילי הבנרו (49 שקל)- לשון טלה בבישול של 3 שעות עם סלסת תפוחי אדמה פרואניים וציר לימונים- זעפרן- וצ'ילי הבנרו.

לחי עגל מושחר עם ירקות גן בגלייז גזר- הבנרו ותמצית כמהין לבן (105 שקל)- תבשיל עגל עשיר ונימוח בפה מושחר על קומל מקסיקני ועובר בישול בואקום לחץ של 60 דקות. המנה מוגשת עם ירקות גן קלים (גזר כתום, גזר סגול, ארטישוק ירושלמי, תפוח אדמה) וציר גזר -הבנרו ותמצית פטריות כמהין לבנות.

לומו די פורקו עם מנואטה שעועית שחורה, תירס קלוי וקציפת צ'ילי אמריל (93 שקל)- פילה לבן במשרה רום כהה, אניס ודבש- צרוב על גריל עצים ומוגש על מניאטה (שעועית שחורה שמבושלת ממושכות עד שהיא מתפרקת). של שעועית שחורה, בציר צ'ילי צהוב ותירס חרוך.

פילה בקר מיושן עם ציר יין אדום, צ'ילי אנצ'ו וגבינת קברלס נוזלית (109 שקל) – פילה בקר במשרה שמן צ'ילי שחור עם גבינת קברלס נוזלית ומוגש עם מחית תפוח אדמה ותרד ספרדי. המנה מוגשת עם רוטב על בסיס ציר בקר רזה, צ'ילי אנצ'ו ויין אדום.

מיני סופגניות טקילה עם שוקולד נוזלי, סלסת פירות טרופיים וקחטה מקסיקנית (37 שקל)

צ'ימיצ'אנגה נולדה ב-1996 ממיזוג של שלושה מטבחים שונים: אינדיאני, ספרדי ואנגלו- אמריקאי, שנוצרו, התערבבו והתחברו בסנטה פה, ניו- מקסיקו, ארה"ב.

צ'ימיצ'אנגה תל אביב מביאה את הפירוש הקולינרי של השף אבי קונפורטי למטבח סנטה פה הנסמך על היסטוריה ודמיון בחלקים שווים. מטבח זה עושה שימוש נרחב בסוגי צ'ילי שונים, תבלינים אקזוטיים וטכניקות בישול האופייניות לאזור סנטה פה, הכוללות גריל עצים אצטקי, פלנצ'ת ברזל וטכניקות עישון וחריכה אשר יוצרים חגיגת טעמים מרתקת וחווית צ'ימיצ'אנגה ייחודית.

צ'ימיצ'אנגה, מטבח סנטה-פה
קרמנצקי 6
תל אביב
5613232 03
שעות פתיחה: שבת-חמישי 24.00-12.00 שישי 24.00-19.00
עסקית: ראשון-חמישי 12:30-16:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר