רויאל קאריביין מקימה מועדון חברים למפליגים צעירים מתחת לגיל 18

מועדון החברים Crown & Anchor Society Youth Program, אשר יושק במהלך ההפלגה של ה-Liberty of the Seas ב- 19.5.07, יציע יתרונות לנופשים צעירים בכל פעם שיפליגו עם חברת הקרוזים. בנוסף, בהשקת ספינת ה-Liberty יוצגו אף חידושים לילדים

רויאל קאריביין אינטרנשיונל מציגה את תוכנית מועדון החברים הראשונה מסוגה, המעוצבת במיוחד למפליגים מתחת לגיל 18.
מועדון החברים Crown & Anchor Society Youth Program, אשר יושק במהלך ההפלגה של ה-Liberty of the Seas ב- 19.5.07, יציע יתרונות לנופשים צעירים בכל פעם שיפליגו עם חברת הקרוזים. בנוסף, בהשקת ספינת ה-Liberty יוצגו אף חידושים לילדים.

"ההתמדה של רויאל קאריביין בהצעת חווית חופשה מעשירה ביותר למשפחות, היא שמובילה לזכיית החברה בעיטורים שנה אחר שנה", אומר אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה שרותי תיירות בע"מ, נציגה בלעדית של רויאל קאריביין בישראל. "עם הגידול בתיירות החופשה המשפחתית, הצורך להציע תוכניות מסקרנות ומושכות, אשר יספקו את המפליגים הצעירים כמו גם את הבוגרים יותר, הפך אף לגדול יותר. תוכנית מועדון החברים החדשה ושדרוג חווית ההפלגה – יגדילו את חוויות האורחים הצעירים ואת זכויותיהם לצבור נקודות, בו בזמן".

בני נוער וילדים יוכלו ליהנות במועדון מיתרונות אשר מיועדים במיוחד עבורם, ואף להרוויח נקודות קרוז. ילדים יקבלו באופן מיידי את רמת החברות של הוריהם כאשר יירשמו לתוכנית המועדון. חברים צעירים יקבלו בתחילת כל מסע חוברת הטבות אשר כוללת עמודי צביעה, פזלים, משחקים והצעות מיוחדות מהן יוכלו ליהנות בסיפון, כולל: גלידת בן אנד ג'ריז, כתובת קעקע זמנית, משחקי וידאו, ספא לילדים ועוד. במהלך ההפלגה, החברים הצעירים אף יקבלו מתנה מיוחדת של צבעי ציור או תיק.

בין השדרוגים והחוויות החדשות מהם ייהנו המפליגים הצעירים: התיאטרון החוויתי שפותח עבור מפליגים בגילאי 3-17, בו יוכלו ליהנות מלימודי הצגה, מוזיקה, ריקוד ותרבות; לימודי התקליטנות שהוכנו על ידי האקדמיה ל-DJ מניו יורק; סדנאות לימודי עיצוב ובניית ספינות שיט מעץ לילדים בני 5-11 והוריהם; ואף הנופשים בני 3-5 יחקרו ויגלו את העולם סביבם בשיעורים שהוכנו במיוחד על ידי רויאל קאריביין ופישר פרייס – שיעורים המשלבים סיפורים, שירים, צעצועים ועוד.


סנורמה שרותי תיירות הינה חברת תיירות סיטונאית ונציגת חברות קרוזים: Royal Caribbean, Celebrity cruises, ו-Silversea, ומתמחה בתחום אוניות השייט.
החברה הינה בעלת הזיכיון של חברת "ארקיע" באזור חיפה והצפון, ומתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי נישה, כגון וילות מפוארות בכרתים וקפריסין, והשכרת יאכטות מפוארות בטורקיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר