רולדין לא עוצרת: תפתח שבעה סניפים חדשים בחודשים הקרובים

כל אחד מהסניפים החדשים יהיה בשטח של כ– 120 מ"ר בממוצע, והם ייפתחו במיקומים אסטרטגיים בערים קריית אונו, מודיעין, רחובות, גבעת שמואל, אשדוד, הקריון בחיפה ורמת החייל בת"א שהינו הסניף השישי של הרשת בעיר

רשת רולדין מתכננת לפתוח שבעה סניפים חדשים במחצית הראשונה של השנה.
כל אחד מהסניפים החדשים יהיה בשטח של כ– 120 מ"ר בממוצע, והם ייפתחו במיקומים אסטרטגיים בערים קריית אונו, מודיעין, רחובות, גבעת שמואל, אשדוד, הקריון בחיפה ורמת החייל בת"א שהינו הסניף השישי של הרשת בעיר.

והתיאבון של אנשי רולדין לא נגמר כאן: עד סוף שנת 2008 צפויה רולדין להמשיך את מגמת ההתרחבות ולפתוח סניפים נוספים מדרום עד הצפון, בין השאר בבאר שבע, ראשון לציון ועוד. בכוונת הרשת למנות כ- 35 סניפים בפריסה ארצית בסוף שנת 2009 .

במקביל למגמת ההתרחבות במהלך החודשים האחרונים נכנסה רולדין למהלך של רענון, שדרוג והתאמת הסניפים החדשים למראה ולקונספט של רשת רולדין, כך, למשל, הסניפים בקניון עזריאלי, באבן גבירול – ת"א, בגבעתיים, ובמבשרת ציון.

קובי חקק, מנכ"ל רולדין, אומר: "כיום עוברים בסניפי רולדין בין 100,000 ל- 120,000 לקוחות ברשת בחודש ממוצע. אנו צופים כי בשנת 2009 תוכפל הכמות ותעמוד על עד 250,000 לקוחות, כלומר גידול של 30 – 40 אחוז כל שנה עד שנת 2009.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר