רומנטיקה מבושלת לזוג…

מסקר שערכה חברת המטבחים "דקור", עולה כי יותר זוגות בוגרים בישראל (36.2%) מתכוונים לאכול ביום האהבה בבית, לעומת אלה המתכוונים לאכול מחוץ לבית (17.5%). עבור כל אלו המתכוונים להישאר בבית ולבשל, מבחר טיפים והמלצות כיצד לוודא שחווית הבישול המשותף תהיה רומנטית, חושנית ומהנה

מסקר שערכה חברת המטבחים "דקור", עולה כי יותר זוגות בוגרים בישראל (36.2%) מתכוונים לאכול ביום האהבה בבית, לעומת אלה המתכוונים לאכול מחוץ לבית (17.5%). עבור כל אלו המתכוונים להישאר בבית ולבשל, מבחר טיפים והמלצות כיצד לוודא שחווית הבישול המשותף תהיה רומנטית, חושנית ומהנה.

משחק מקדים
החלטה על התפריט – כדאי להחליט על תפריט מנות מיוחדות, מושקעות, ששני בני הזוג אוהבים במיוחד. לא מומלץ לשלב מנות מכבידות יתר על המידה, כדי שלא תצנחו לשינה עמוקה, עוד בטרם נסתיימה הארוחה. בשלב הקינוחים, עדיף לשלב מנות מעוררות חשק מלאות אפרודיזיאק, כגון פונדו שוקולד או תותים בקצפת.
קניות – כדאי לערוך את הקניות ביחד. מומלץ להשקיע ולרכוש מוצרים מובחרים, שאיננו קונים ביום "חול".
את המתנה האישית מומלץ לקנות לבד…שתהיה הפתעה.
חלוקת תפקידים – כדאי להחליט מראש מי אמון על מנות הארוחה המתוכננות. זה לא זמן להתקטנן, כל אחד ייקח על עצמו את המשימות שהוא טוב בהן.

ההצגה מתחילה
כשמדובר באווירה, חושים הם שם המשחק. מומלץ להפוך את הבית לאזור בישול וסעודה קסום:
תאורה – מומלץ ליצור אווירה רומנטית בזמן הבישול. אפשר להחשיך את המטבח או הסלון ולהסתפק בתאורה הפנימית של מוצרי החשמל כגון, מדפים מאירים, תנורים עם תאורה, קולטי אדים, או מכונת אספרסו. בזמן הסעודה, נחליף את התאורה ונדליק נרות רבים סביב אזור השולחן. כדאי להשאיר את יתר אורות הבית מוחשכים.
ניחוחות – לארומוקולגיה (השפעת הריח על הלך הרוח והרגש) תפקיד חשוב ביותר בבישול הזוגי. ידוע כי לריחות השפעה ישירה הן על המוח והן על הנפש ולכן, כדאי שמעבר לניחוחות הטבעיים של האוכל המתבשל, נוסיף ניחוח וניל (מקלות וניל או נרות), ניחוח MUSK הידוע כמעורר חושים או ניחוח הל, המכיל חומר בשם לינלול, המעודד חשק מיני.
מוזיקה – המטבחים המודרניים מאובזרים במערכות אודיו וסאונד כחלק אינטגרלי מהמטבח. אין כמו מוזיקה רומנטית, לטעמם של בני הזוג כדי ליצור את האווירה המושלמת לחוויית הבישול.
פרחים – סמל הרומנטיקה. שילוב פרחים באזור המטבח, הסלון וחדר האוכל כגון כובע הנזיר, ורדים ושונים, יוסיפו הן ארומה מדהימה לארוחה והן מראה מלבב ומרהיב נפש.

בישול בשניים – זהו "מיני" מבחן לזוגיות שלכם, וכדאי שתחשבו עליו מראש. העבודה של בני הזוג במרחב המשותף, יכולה להעיד על רבות, על התקשורת הבינאישית ותכונות מאפיינות שלכם: סובלנות, יכולת להתפשר, לדעת לפרגן, לעזור, לתת מרחב לביטוי של כל אחד ואחד מכם.
בזמן ההכנות, כדאי ליצור מרחב עבודה נעים לבני הזוג: כאשר האישה עסוקה, למשך, באזור ה"רטוב" (כיור, משטח עבודה), יכול בן הזוג לעבוד באזור היבש (ארונות, מזווה, סידור שולחן).
כדאי להצטייד בסט אביזרים המתאים לשניים: שני סינרים, שני קרשי חיתוך ושתי סכינים טובות.

סיום חושני לערב רומנטי – רבים יעידו שחלק מהפנטזיה שלהם כולל שטיפת כלים משותפת…
ולסיום – כדי שתוכלו ללכת "לישון" בשקט, דאגו להזמין מראש שירותי ניקיון…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר