רוצים בקבוק Hennessy X.O בעיצוב אדריכל-העל פרנק גרי? תכינו 70,000 שקל וקנו בחו"ל

בית הקוניאק Hennessy משיק מהדורה מיוחדת לרגל חגיגות 150 שנה ל- Hennessy X.O. לישראל תגיע מהדורה מיוחדת נוספת בעיצובו של פרנק גרי בכמות של 120 בקבוקים

150 שנה חלפו מאז שבית הקוניאק Hennessy (הנסי) ייצר לראשונה את קוניאק X.O שלו – בלנד שהפך בהמשך לקטגוריית קוניאק בינלאומית רשמית. לכבוד המאורע חבר בית הקוניאק לאדריכל העל פרנק גרי, שעיצב מהדורה מוגבלת בשתי גרסאות, שמאחת מהן יגיעו לארץ 120 בקבוקים, ואילו השנייה ובה 150 בקבוקים בלבד בכל העולם, תימכר תמורת 70,000 שקל לבקבוק אחד.

 

גרי, אדריכל יהודי קנדי בן 91, נחשב לאחד האדריכלים החשובים בעולם, מי שתכנן את מוזיאון גוגנהיים בבילבאו, אולם הקונצרטים של וולט דיסני בלוס אנג'לס, מוזיאון קרן לואי ויטון בפריז ועוד. הסגנון הארכיטקטוני יוצא הדופן שלו המושתת על תנועה ומתיחת הגבולות של כוח הכבידה. בשנת 2003 הוא הוזמן לישראל לתכנן את מוזיאון הסובלנות בירושלים אך לבסוף פרש מהפרויקט בעוגמת נפש גדולה. לכבוד חגיגות 150 שנה ליצירת הנסי O.X קיבל פרנק גרי את ההשראה לעיצוב בקבוקי המהדורה המיוחדת שלו מבלנד הקוניאק והמורשת שלו, וכן מנהר שארנט בצרפת החוצה את מחוז קוניאק, שם ממוקם בית הנסי. אריזת הבקבוק בגרסה שהגיעה לארץ עשויה מזכוכית המדמה את זרימת הנהר ואת השתקפות האור דרכו.

 

את גרסת הזהב היוקרתית אותה גרי עיצב, ייצרו ב- 150 יחידות בלבד בעולם לכבוד חגיגות 150 השנים, כאשר חתימתו של גרי מוטבעת עליה. בקבוק זה עטוף בברונזה "מקומטת" טבולה בזהב 24 קראט שנועדה לדמות תנועת מים והשתקפות האור עליה. כל בקבוק נארז בקופסת עץ רב שכבתית המגינה עליו. גרסה זו נמכרת בישראל, וכאמור ותימכר בעולם ב- 70,000 שקל.

את המהדורה המוגבלת בגרסה המורחבת של הנסי X.O בעיצובו של פרנק גרי ,ניתן להשיג בחנויות אלכוהול מתמחות ברחבי הארץ במחיר של 1,000 עד 1,100 שקל עד גמר המלאי, כאשר נקודות המכירה יקבעו את המחיר הסופי שלהן. היבואנית: IBBLS מקבוצת קוקה-קולה ישראל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר