רסטוראן מרחיבה פעילותה ברוסיה

חברת רסטוראן, המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה יצירתיים לענף המסעדנות, דיווחה כי נציגתה ברוסיה, חברת Ertinex Services, חתמה על שני הסכמי שיווק ומכירות אסטרטגיים עם שתי חברות מובילות ברוסיה בתחום המסעדות והאירוח

חברת רסטוראן, המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה יצירתיים לענף המסעדנות, דיווחה כי נציגתה ברוסיה, חברת Ertinex Services, חתמה על שני הסכמי
שיווק ומכירות אסטרטגיים עם שתי חברות מובילות ברוסיה בתחום המסעדות והאירוח.

הסכם ראשון נחתם עם UCS, החברה המובילה ברוסיה בתחום הקופות הרושמות – POS בכלל, ובתחום המסעדות בפרט. פתרונות UCS שולטים בשוק המסעדות הרוסי, ובחלק ניכר מן השוק המזרח אירופאי.
על פי ההסכם, UCS תשווק ללקוחותיה את פתרונות רסטוראן ברוסיה, הן באמצעות עשרות מפיצי המשנה של UCS וכן באמצעות אנשי המכירות שלה.

הסכם שני נחתם עם פורטל האירוח Afisha.ru, מהגדולים בפורטלי המסעדות ברוסיה. על פי ההסכם, ההזמנות יבוצעו דרך ממשק API/XML יעודי למערכת ClickATable .

ליביו סולומון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברסטורא, אומר: "השוק הרוסי רבתי, בעיקר בערים מוסקבה וסנט פטרבורג, מכיל אלפי מסעדות מסוג "שרות אירוח מלא", שהן שוק היעד של חברת רסטוראן. אנו רואים באירוע זה צעד נוסף רב חשיבות להמשך החדירה של מוצרינו האיכותיים בעולם".

מוצר הדגל של החברה, restorun 2.0, נמצא כיום בעשרות מסעדות מובילות.
restorun 2.0 מספק תמונה מקיפה של פעילות המסעדה, ומבטל תופעות כמו הזמנות אבודות או הזמנות מתנגשות.
המערכת מאפשרת עדכון הזמנות בזמן-אמת, ארגון ומיקום מחדש של השולחנות וניהול לקוחות מתקדם.  restorun 2.0 יודעת להתממשק לאינטרנט ולקבל הזמנות באופן אוטומטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר