רעיון לטיול בגליל העליון: יקב רימון

לטיול גלילי בניחוח רימונים משכר, מציע יקב רימון מרכז מבקרים מעוצב וסיור מודרך בפרדס רימונים פורח שסופו בטעימות מודרכות ממגוון תוצרת היקב

בלב הרי הגליל, מעל שורות ארוכות של כרמים מרהיבים, בין פיתולי הנוף, נמצא בוסתן רימונים ובליבו ממוקם יקב יחיד מסוגו – יקב רימון.
יקב זה עונה לצרכי אניני הטעם המחפשים משקה בעל סגולות בריאות ומרפא הנשמרות ומשתבחות גם כאשר מיץ הפרי הופך ליין.

הכול החל כאשר משפחת נחמיאס, חקלאים בני מייסדי מושב כרם בן זימרה שבגליל העליון, החליטו לפתח זן מיוחד של רימון למאכל.
בתום שלוש שנות עורלה התגלה זן הרימונים אותו נטעו כבעל צבע אדום-ארגמן עז, בעל ריכוז גבוה ביותר של ויטמינים לעומת כל הסוגים. בבדיקות שנערכו במעבדה נתגלה כי זן זה מתאים לייצור יינות איכותיים במיוחד.

יין הרימונים, שמושך את העין בצלילותו וצבעו, ומתבלט בטעמו המיוחד, מביא לטועמיו לא רק טעם ייחודי אלא גם את כלל הויטמינים וסגולות המרפא המצויות ברימון, שכפי שנתגלה לאחרונה צופן בחובו לא רק נוגדי חימצון אלא גם את היכולת להיאבק בסרטן.

היקב שוכן בלב עצי הרימון במבנה חדשני המכיל חדר ייצור בו נמצאות מכונות ההפרטה, הסחיטה ומיכלי התסיסה, חדר חביות בו היין מתיישן בתוך חביות עץ אלון צרפתי המוסיפות ליין ארומות וטעמים שונים, ומעניקות לו שלווה בזמן שהוא עובר את תהליך היישון. ביקב יש חנות, בה ניתן ליהנות מטעימת מגוון היינות המיוצרים ביקב ולקנותם, יחד עם מגוון של מוצרים ביתיים וקוסמטיים המיוצרים באזור.

ביקב רימון מופקים כיום יין יבש, יין קינוח, יין רוזה רימונים ויין בסגנון פורט רימונים.
מרכז המבקרים של יקב רימון בולט בייחודו. את הסיור ביקב המבקרים מסיימים בחנות שם מקבלים טעימות מיינות הרימונים של המקום.
חנות המפעל ממוקמת בין בוסתני הרימון ובהחלט מרשימה. בנוסף, כאמור, מבקרי החנות יכולים ליהנות ממוצרים גליליים מיוחדים שנמכרים בה.


יקב רימון
כרם בן זמרה (מול א.ת. דלתון)
טל לתיאום מועדי ביקור: 04-6822325
פקס 04-6822324:
[email protected]
www.rimonwinery.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר