"רפאל'ס" מציעה סדרת גרנולה אורגנית במגוון טעמים ואריזות

גרנולה אורגנית במגוון טעמים
גרנולה אורגנית אגוזים זרעים ופירות, גרנולה אורגנית חלוה תמרים ושקדים, וגרנולה אורגנית ללא סוכר אגוזים ופירות. ישווקו באריזות 300 גרם ו-800 גרם

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, מציעה סדרת מוצרים חדשה מבוססת על רכיבים טבעיים: גרנולה אורגנית "גרנולה רפאל" – תערובות גרנולה אורגניות בטעמי אגוזים זרעים ופירות, חלוה תמרים ושקדים, וללא סוכר עם אגוזים ופירות. כל תערובת תשווק באריזות בגדלים של 300 גרם ו-800 גרם: מגשיות שקופות לשמירה על הטריות ולנוחות בפתיחה וסגירה לשימוש חוזר.

רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, אומר כי מדובר במהלך המותאם למגמה ההולכת ומתחזקת של ביקוש למוצרים אורגניים טבעיים ובקידום החזון של המפעל. "עם פתיחתו של המפעל לפני כשמונה שנים החלטנו על ייצור של מזון בריא, הכי קרוב לצורתו בטבע, והפכנו להיות המפעל הראשון לייצור גרנולה אורגנית בישראל. בהמשך התחלנו לייצר גרנולה מרכיבים טבעיים שהיו זולים משמעותית מהאורגנים, וכיום אנחנו משיקים סדרה אורגנית חדשה, לאחר שהצלחנו לגשר בין האיכות למחירים נוחים לצרכן".

מחיר מומלץ לצרכן כ- 19.90 ש"ח לאריזת 300 גרם; כ- 29.90 ש"ח לאריזת 800 גרם. להשיג בבתי טבע, רשתות מזון ורשת שופרסל ברחבי הארץ. כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר