רשתות הפיצות המובילות מגדילות משמעותית את המכירות באינטרנט

בשבע השנים האחרונות רשמה רשת פיצריות פאפא ג'ון'ס (Papa John's) האמריקנית – שהנה רשת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בארה"ב – מכירות של מיליארד דולר דרך האינטרנט

בשבע השנים האחרונות רשמה רשת פיצריות פאפא ג'ון'ס (Papa John's) האמריקנית – שהנה רשת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בארה"ב – מכירות של מיליארד דולר דרך האינטרנט.
קצב גידול המכירות באינטרנט עולה על 50 אחוז בשנה. ב- 2001 הסכמו מכירותיה המקוונות של פאפא ג'ון'ס ב- 20.4 מיליון דולר, בעוד שב- 2007 התקרבו המכירות דרך האינטרנט ו- SMS ל- 400 מיליון דולר. כ- 20% מכלל המכירות.
ג'ים אנסיין, סגן נשיא לתקשורת שיווקית ברשת צופה כי הדרך למיליארד הדולרים הבאים תהיה מהירה יותר, ותימשך שלוש שנים בלבד.

דומינוס פיצה הציגה בארה"ב בתחילת השנה את "עוקב הפיצה", המאפשר ללקוחות לעקוב באינטרנט אחרי התקדמות ההזמנות שלהם: מתי הפיצה בתנור, מתי יצאה לדרך, ואפילו מה שמו הפרטי של השליח שיביא אותה הביתה.
דומינוס גם מאפשרת בארה"ב לשלוח הזמנות ממכשירי טלפון ניידים בעלי יכולת אינטרנט (דור שלישי).

פיצה האט אומרת כי מכירותיה ברשת גדלו פי שישה בשלוש השנים האחרונות, והן מהוות חלק משמעותי מכלל המכירות. הרשת מאפשרת גם להזמין דרך הודעות SMS ומחשבוני כף יד וטלפונים מבוססי אינטרנט. פיצה האט תציג בקרוב שיטה חדשה להזמנת פיצות הנקראת "קיצור הדרך של פיצה האט": לקוחות יוכלו להוריד יישומון (Widget) אל המחשבים שלהם, כך שיוכלו להזמין את הפיצה המועדפת שלהם בקליק אחד בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר