רשת אורגניק מרקט בתוכנית מיוחדת: התנסות חווייתית בשינויים שתזונה נכונה מחוללת בחיים

את הפעילות בתוכנית תוביל טליה לוין – יועצת בריאות הוליסטית לאיזון באוכל ובחיים, האומרת: "העדפת מזון בצורתו הטבעית, שאינו מעובד או מהונדס והבנה שאימוץ אורח חיים בריא מזין אותנו לא פחות מהאוכל עצמו, הופכות אנשים לאנרגטים ושמחים יותר"

האם גם לכם קשה לקום בבוקר? האם אתם חוזרים הביתה הרוסים מהעבודה בערב? האם קשה לכם להתרכז שעות רבות? האם אתם סובלים מהרגשה כללית רעה ומתנודות במצב הרוח? על בעיות כאלה ואחרות מתיימרת לענות תוכנית חדשה המושקת בימים ברשת "אורגניק מרקט".

"השינוי אפשרי" היא תוכנית המציעה התנסות חווייתית בשינויים שתזונה נכונה מחוללת בחיים. טליה לוין, יועצת בריאות הוליסטית לאיזון באוכל ובחיים, תלווה את המשתתפים בתוכנית לאורך שלושה שבועות, ותעניק להם כלים נכונים לאימוץ אורח חיים בריא, להעדפת סוגי מזון ספציפיים על פני אחרים, ולשמירה על תזונה נכונה. כל אלה במטרה להפוך אותם לאנרגטיים, בריאים ושמחים יותר.

טליה לוין אומרת: "מטרתנו היא לשפר את התזונה היומית ובריאותו הכללית של המשתתף בתוכנית, בצעדים הדרגתיים ובצורה לא מאיימת, כך שתוך כדי התהליך יחווה יותר אנרגיה, שמחה, פוקוס והרגשה טובהף אשר ידרבנו גם עשיית שינויים עמוקים בחיים האישיים"

בין הנושאים שידונו במהלך התוכנית: SUPERFOODS (מזונות על), מזון מלא לעומת מזון מעובד, חשיבות אכילת ארוחת בוקר, דגנים מלאים, מזון נא RAW, עלים ירוקים, שמנים בריאים, אכילה מודעת, תשוקות, סוכר לבן, קפה, נשנושים בריאים, מזון ראשוני, מזון משני, תזונה בריאה בדרכים – או איך לאכול בריא גם מחוץ לבית? מתוקים בריאים ועוד.

בבסיס תוכנית "השינוי אפשרי" תוצג ה- greensmoothie – הדרך הטובה ביותר לקבל את כמות הירוקים הנדרשת לתפקודו התקין של גוף האדם, ואשר בדרך כלל קשה לקבלה בדרך אחרת.

לוין אומרת כי צריכת מוגברת של עלים ירוקים (פטרוזיליה, כוסברה, רוקאט, בזיליקום, נענע, מנגלד, כרוב, שמיר, ברוקולי), שהם מקור עשיר מאוד של ויטמינים, מינרלים: ברזל, סידן, אשלגן, מגנזיום, נוגדי חימצון, סיבים – מסייעת לשמירה על פעילות טובה של מערכת העיכול, טיהור הדם, מניעת סרטן, שיפור מחזור הדם, חיזוק המערכת החיסונית, ובעיקר מצב רוח מרומם והפחתת דיכאונות. לצד אלו עלים ירוקים יש בהם כדי לתרום לשיפור מצב העור (אקנה, אקזמות ועוד), שינוי ברמות האנרגיה, ריפוי של מגוון בעיות כגון בלוטת התריס ועוד.

תוכנית "השינוי אפשרי" תוצג בשלב ראשון בסניף רמת החייל של רשת "אורגניק מרקט", והיא תובענית בהחלט ונראית כמיועדת למי שאינם עסוקים וזמנם בידם: משתתפיה יגיעו מדי בוקר במשך שלושה שבועות לאורגניק מרקט, ויתחילו את היום בשתיית שייק greensmoothie שיוכן במטבח האורגני של המקום, ויקבלו פרטים אודות הנושא היומי עליו יושם דגש.
בצהרים יגיעו משתתפי התוכנית לשתיית greensmoothie, וכן לארוחת צהריים שתוכן במקום על טהרת הקינואה/אורז/דוחן ותוספת סלט.
במהלך הפעילות המשתתפים יוכלו לצפות בהכנת המנות השונות על ידי השף של אורגניק מרקט, וכן לקבל מתכונים וטיפים מקצועיים להכנה נכונה.

במקביל יקבלו המשתתפים בתוכנית שפע מידע, השראה, ותמיכה אישית וקבוצתית מטליה לוין, במעבר לחיים בריאים יותר גם במזון שאוכלים וגם במזון הראשוני (כל מה שמזין אותנו אבל אינו מגיע על צלחת) שיכללו הצעות והוראות לחקירה ובדיקה באורח החיים בכלל, ובהכנת ארוחת ערב וארוחת סופשבוע בבתיהם בפרט.

תנאים להשתתפות בתוכנית: המשתתפים בתוכנית ימלאו שאלון בתחילתה ובסופה ובו ידרגו בין 1-10 את מצבם ביחס לנושאים: איך אתה קם בבוקר? האם אתה חווה נפילות אנרגיה? מה יכולת הריכוז שלך? מה מצבך בתום יום העבודה? מה הרגשתך הכללית במהלך היום? האם יש לך תנודות במצבי רוח? האם אתה חש כאבים בגוף? מה אתה אוכל לארוחת בוקר, צהרים וערב? האם אתה מנשנש ומה? כמה כוסות קפה אתה שותה ביום? האם אתה מעשן? האם אתה רוצה לעשות שינוי בבריאות שלך?
התוכנית תכלול מפגש אישי עם כל משתתף בתחילתה ובסוף כל שבוע, על מנת ללוות את התהליך בצורה אמיתית ולוודא שהתוצאות מושגות.

ימי ושעות הפעילות: 2-19.3.10
המחיר: 250 ₪, כולל ארוחת בוקר וצהרים בכל ימי הפרוייקט

פרטים נוספים אודות תוכנית השינוי הוא אפשרי
בפייסבוק: organic.greensmoothie
טליה לוין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר