רשת איקאה נכנסת לתחום המזון

רשת איקאה, שהפכה את הרהיטים הניתנים להרכבה עצמית לקטר הצמיחה שלה, עומדת לחקות את עצמה, אך בתחום המזון.
בשבועות הקרובים יושקו בחנויות של הרשת בארה"ב ובאסיה מחלקות שיציעו ללקוחות סוגי מזון שונים אותם ניתן "להרכיב" בבית לארוחות טעימות.

"אנחנו רוצים להעניק ללקוחות שלנו משהו מטעמה של שוודיה", אמר ז'אן קז'למן, מנכ"ל חטיבת המזון של הרשת.
מוצרי המזון יכללו את כדורי הבשר המפורסמים של איקאה, שעד כה ניתן היה לאכול אותם במסעדות הצמודות, פסטה בפורמט של מוס, ומוצרי מזון אחרים האופייניים לשוודיה.
קז'למן מעריך כי המכירות של מוצרי המזון בשנת 2007 יגיעו ל- 850 מיליון דולר.

התייחסות TRENDS: כמו רשתות גדולות אחרות, סביר להניח כי איקאה תהפוך לרשת כל בו מתמחה, כאשר היתרון המותגי שלה יאפשר לה השתלטות על נתחי שוק במקומות שונים בעולם.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה