רשת אמיגו מקיימת פסטיבל קפה בינלאומי

חגיגות הקפה יכללו עיצוב החנויות בצבעי דגל המדינה הנבחרת, שיווק קפה ופולי קפה מאותה מדינה במהדורות מוגבלות, הנחות של עד 50% על המוצרים המיובאים מאותה מדינה, מבצעי מכירות על מכונות קפה אוטומטיות וידניות, וכל זה על רקע מוזיקה אותנטית מתאימה

רשת אמיגו, ספקית קפה ומוצריו המתמחה בכל עולם הקפה, מקיימת את פסטיבל הקפה הבינלאומי הראשון בישראל.

שאול רובין, מנכ"ל רשת "אמיגו", מציין שיש שש מדינות בולטות בתחום ייצור הקפה המשובח: ברזיל, פפואה ניו גיניאה, בורונדי, גואטמלה, אוגנדה ואתיופיה. במסגרת פסטיבל הקפה תקדיש הרשת שבוע של חגיגות קפה לכל אחת מהמדינות, שימשך לאורך שישה שבועות.

חגיגות הקפה יכללו עיצוב החנויות בצבעי דגל המדינה הנבחרת, שיווק קפה ופולי קפה מאותה מדינה במהדורות מוגבלות, הנחות של עד 50% על המוצרים המיובאים מאותה מדינה, מבצעי מכירות על מכונות קפה אוטומטיות וידניות, וכל זה על רקע מוזיקה אותנטית מתאימה.

פסטיבל הקפה, שהחל ב- 21 ביוני, מתקיים בכל חנויות הרשת, כאשר השבוע הראשון  מוקדש לברזיל, ובמסגרתו מציעה רשת אמיגו תערובת מיוחדת במהדורה מוגבלת וחד פעמית של קפה ברזילאי – "ג'ניון סרדו".

רשת "אמיגו" מונה ארבעה סניפים: בחיפה, ת"א, ראשל"צ ורעננה.
החברה משווקת קפה בכל צורותיו, כגון קפה ירוק (קפה לפני הקלייה), פולי קפה קלויים, קפה טחון, פודים וקפסולות מ-4 יבשות ו-32 מדינות, כולל קפה אורגני, קפה מהחברות המובילות בעולם כגון אילי, ורני, מאורו, בריסטוט, דנסי ועוד, מכונות קפה ואספרסו ביתיות ומקצועיות, חלקי חילוף למכונות, ציוד להכנת קפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר