רשת בתי הקפה סטארבקס בחרה ביוניסיס לאספקת שירותי IT התומכים באסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלה

כחלק של אסטרטגיה זאת תפעל יוניסיס כשותפת שירותי תשתית IT, שתפשט עבור סטארבקס את הפריסה וניהול של שירותי תשתית IT סטנדרטיים המשמשים בכל בתי הקפה, מרכזי התמיכה ומתקני הייצור של החברה בעולם. שירותים אלה יתמכו בהרחבת נוכחות סטארבקס מ- 12,000 ל- 20,000 סניפים ב- 37 מדינות בעולם

רשת בתי הקפה המובילה בעולם סטארבקס, בחרה בחברת המחשוב יוניסיס כמי שתספק לה שירותי טכנולוגיית מידע התומכים בהתרחבות הגלובלית האגרסיבית של סטארבקס.

כחלק של אסטרטגיה זאת תפעל יוניסיס כשותפת שירותי תשתית IT, שתפשט עבור סטארבקס את הפריסה וניהול של שירותי תשתית IT סטנדרטיים המשמשים בכל בתי הקפה, מרכזי התמיכה ומתקני הייצור של החברה בעולם. שירותים אלה יתמכו בהרחבת נוכחות סטארבקס מ- 12,000 ל- 20,000 סניפים ב- 37 מדינות בעולם.

"תוכנית תשתית ה- IT הגלובלית שלנו מספקת שירותים סטנדרטיים לשווקינו הבינלאומיים בתמיכה ביעדי הגידול של סטארבקס", אמר בריאן קריינס, מנמ"ר סטארבקס. "בחרנו ביוניסיס על בסיס האמון שלנו במודל אספקת השירותים הגלובליים שלה, התומך בדרישות הגידול שלנו".

מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל, אומר כי תחת ההסכם תתמוך יוניסיס בפעילויות סטארבקס במספר מדינות, כולל נקודות קמעונאיות, מרכזי תמיכה אזוריים ומתקני ייצור. תמהיל שירותי התשתית כולל לדבריו שירותי Service desk ו- Help desk לניהול אירועי שירות מנקודת קשר יחידה; שירותי מרכז מחשבים ורשתות, כולל ניטור ותמיכה; רכישת ציוד, תצורה ותחזוקה, כמו גם מעקב נכסים והתקנות, העברות, תוספות ושינויים עבור מגוון רחב של התקנים; שירותי יעוץ להמשכיות עסקית והתאוששות; וניהול תוכנית גלובלית לתכנון והטמעת שירותים ולתיאום אספקת שירות.
בנוסף תספק יוניסיס שירותי אבטחת IT לפעילויות סטארבקס בצפון אמריקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר