רשת בתי הקפה "café café" פתחה סניף חדש ברמת החייל ת"א

לאור לוחות הזמנים של קהל היעד של בתי הקפה, המורכב ברובו מאנשי הפקה, טלוויזיה ומדיה, בכוונת הזכיינים לפעול משעות הבוקר המוקדמות אל תוך השעות הקטנות של הלילה

רשת בתי הקפה "café café" פתחה סניף חדש בהשקעה של רבע מיליון שקל, המיועד לברנז'ת התקשורת במרכז התקשורת הבינלאומי בבניין JCS.

בשל מיקומו האסטרטגי של הסניף, הוא צפוי לספק שירותים לברנז'ת התקשורת של ענקית המדיה JCS, הכוללת את ערוץ 10, ערוץ הספורט ומדיה נוספת.

זהו הסניף ה-14 של הרשת, והוא הוקם בבעלות הזכיינים עידן מרדכי, מסעדן וממייסדי סצינת הלילה בתל אביב, ורונן מיילי, המנהל את האומן 17 בתל אביב.

בהקמת הסניף, המשתרע על פני 60 מ"ר, הושקעו כרבע מיליון שקל, והוא מעוצב ברוח שאר סניפי הרשת.

לאור לוחות הזמנים של קהל היעד של בתי הקפה, המורכב ברובו מאנשי הפקה, טלוויזיה ומדיה, בכוונת הזכיינים לפעול משעות הבוקר המוקדמות אל תוך השעות הקטנות של הלילה.
בשלב הבא מתכננים הזכיינים להעמיק את שיתוף הפעולה בין סניף הרשת ל-JCS, וליצור מועדון לקוחות ושירותי VIP ללקוחות הנאמנים.

עידן מרדכי אומר: "מדובר בקהל לקוחות נאמן ואיכותי, שאנו שמחים לספק לו אלטרנטיבה. סניף "café café" החדש יהווה בית שני לכל אנשי המדיה שנאלצים לעבוד שעות ארוכות מסביב לשעון".

רשת "café café" נוסדה בשנת 2001 עם הקמתו של הסניף הראשון שבכיכר מסריק בתל אביב. ייחודה של הרשת הינו במיקומם האסטרטגי של סניפיה ובתפריט שלה.


"café café"
שדרות ההשכלה 5 ת"א


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר